اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان:

انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان گفت: خداوند متعال در روز 22 بهمن سال 1357 به این ملت منت نهاد و پاسخ تقاضای الهی آنان را در انقلابی با هویت اسلامی و رهبری الهی هدیه داد.

انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان حجت‌الاسلام جواد زهرایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید دوران دفاع مقدس استان قزوین در روستای یحیی آباد، با تبریک دهه فجر بیان کرد: مردم ایران در ابعاد مختلف بصیرتی، نمایشی به یاد ماندنی برجای گذاشته‌اند.

وی اظهار داشت: در شکل اعتقادی با درس‌هایی که در مکاتب خداشناسی، پیامبر و امام شناسی در پیشگاه اهل بیت (ع) و علمای صالح شیعه فرا گرفته‌اند، انقلابی اعتقادی رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان با اشاره به بعد دوم بصیرت که نوع اخلاقی آن است ابراز داشت: در بصیرت اخلاقی بهترین مردم؛ کسی است که عیب خود را بشناسد و در پی جبران آن عیب باشد.

وی افزود: به همین علت جوانان ما در دهه‌های 40 به بعد با وجود فضای مسموم جامعه، به خودسازی در قالب هیئت‌های مذهبی در حوزه‌های علمیه، مساجد و ... پرداختند.

این مسئول بصیرت در بعد اجتماعی را چنین تصریح کرد: جوانان انقلاب با درک صحیح از وضعیت نامطلوب اجتماعی و فاصله چنین اجتماعی با اسلام و فطرت، به تکاپو افتادند تا در پیشگاه علمای دین به اسلامی کردن جامعه ایران بپردازند و برای رسیدن به این هدف، راهی جز انقلاب در عرصه‌های اجتماعی نداشتند.

وی ادامه داد: بعد چهارم بصیرت که از آن به عنوان بصیرت سیاسی یاد می‌شود نقطه عطف این ملت مسلمان بزرگ بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان با اشاره به پاسداری دستاوردهای مجاهدت‌های شهدا بیان کرد: امروز ما میراث‌دار آن حرکت عظیم و بصیرت کم نظیر هستیم و مکلفیم تا همان راه و بصیرت را بپیماییم.

وی گفت: ملت ایران در آن دوران دریافتند که تنها راه نجاتشان از ظلم و فساد طاغوت ولایت مداری است و آنان با نگرشی عمیق و اعتقادی راسخ گوش به فرمان عالمی صالح، متقی، کاردان و دلسوز بودند.

زهرایی افزود: خداوند متعال در روز 22 بهمن سال 1357 به این ملت منت نهاد و پاسخ تقاضای الهی آنان را در انقلابی با هویت اسلامی و رهبری الهی هدیه داد.

این مسئول ادامه داد: در طول تاریخ؛ ملت‌های مختلفی به علت برخورداری از ویژگی‌های مثبت آنان و رهبرانشان برتری یافتند، اما همین ملت‌ها به دلیل دوری از ارزش‌های پیشین خود به انحطاط کشیده شدند و همانند بنی‌اسرائیل از مقامشان تنزل یافتند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول