اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

معلمان مازاد در کارهای تخصصی و کیفی‌سازی به‌کارگیری می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی آینده اگر معلمی مازاد وجود داشته باشد در کارهای تخصصی و کیفی‌سازی برنامه‌ها از وجود وی استفاده خواهد شد.

معلمان مازاد در کارهای تخصصی و کیفی‌سازی به‌کارگیری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری صبح امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا در سال تحصیلی آینده از ظرفیت نیروهای انسانی در آموزش و پرورش به نحو کیفی و مطلوب استفاده کنیم تا در حد امکان از انتقال نیروها به سایر دستگاه‌ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های ما این است که نیروی انسانی باید به شکل تخصصی و در گروه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی معلمان باید در کانون توجه باشد، گفت: بهبود کیفیت آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، اجرای پژوهش‌های کاربردی و اجرای دقیق آزمون‌های پیشرفت تحصیلی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان افزود: با اجرای سیاست ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 93-92 معلم مازاد در مدارس استان نخواهیم داشت.

سپهری ادامه داد: در ساماندهی نیروی انسانی اگر امکان حضور معلمان در کلاس درس میسر نباشد از وجود آنان به صورت تخصصی در اجرای کیفی برنامه‌ها و تجزیه و تحلیل فعالیت‌های مدارس استفاده خواهد شد.

این مسئول با معرفی حسین برزگر به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل به برگزاری تخصصی و کیفی شورای معاونان با موضوعات معین و محدود تاکید کرد و ابراز داشت: معاونان اداره‌کل و سایر اعضای شورا با اتخاذ تدابیر لازم کارشناسان حوزه مربوط را برای پیگیری دقیق و کیفی برنامه فعال کنند تا شاهد اجرای کیفی و عملیاتی شدن برنامه‌ها در نواحی و مناطق باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه تابلوی مدارس هویت آن آموزشگاه است، عنوان کرد: مدیران مدارس با اعتقاد به هویت مدرسه خود و توجه دقیق به امور آموزشی و پرورشی از تابلو مدرسه گرفته تا زیباسازی فضای آموزشگاه، فضای شاداب و با نشاطی را برای فعالیت دانش‌آموزان و معلمان در محیط مدرسه ایجاد کنند.

سپهری در پایان سخنان خود به بازدیدهای هدف‌دار و کیفی معاونان و کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش از مدارس و ادارات نواحی و مناطق با شاخص‌های معین و برگرفته از وظایف کارکنان ادارات، مدیران و عوامل اجرایی مدرسه و سیاست‌های وزارت متبوع تاکید کرد.

انتهای پیام/62007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول