اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر37/در دهه مبارک فجر

3 طرح شیلات در قزوین افتتاح می‌شود

مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین از افتتاح سه طرح در بخش شیلات این سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

3 طرح شیلات در قزوین افتتاح می‌شود

سیمین شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح شیلات در این استان با هشت میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح‌ها برای 14 نفر افزود: این طرح‌ها یک استخر پرورش ماهی در روستای کهوانک واقع در شهرستان آبیک و دو استخر در شهر اقبالیه را شامل می‌شود و همگی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به اجرا درآمده است.

مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: استخر پرورش ماهی در روستای کهوانک سال 91 احداث شده و ظرفیت پرورش سالانه 10 تن ماهی را دارد.

شکری تصریح کرد: این طرح برای چهار نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده و برای احداث آن دو میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین در خصوص استخرهای شهر اقبالیه نیز خاطرنشان کرد: یکی از این استخرها با 100 متر طول، 70 متر عرض و 10 متر ارتفاع در سال 91 احداث شده و در مجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

وی عنوان کرد: همچنین استخر دوم با صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال با طول و عرض 80 متر و ارتفاع 12 متر در سال 92 احداث شده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول