اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد

شهید جمور الگویی برای معرفی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: ساختار اجتماعی زندگی شهید بختیار جمور الگویی موفق برای معرفی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است.

شهید جمور الگویی برای معرفی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محمدجواد زمردیان در آیین رونمایی از کتاب «پوتین‌های آشنا» و همزمان با سالگرد شهادت شهید بختیار جمور در اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به خصوص شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس افزود: کار برای شهدا نزد پروردگار متعال ارج و پاداشی عظیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «پوتین‌های آشنا» پنجمین کتاب چاپ شده در سال جاری و چهل و دومین اثر منتشر شده در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به شمار می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: این آثار روایت مجاهدت، سخاوت، شجاعت و ازخودگذشتگی شهیدی سرافراز از دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی است.

وی با بیان اینکه کتاب «پوتین‌های آشنا» مشتمل بر سه فصل زندگی، حماسه و شهادت شهید بختیار جمور است، تصریح کرد: این کتاب در قالب 163 خاطره از بین خانواده، دوستان و آشنایان و همرزمان این شهید گرانقدر گردآوری شده است.

وی ادامه داد: 26 خاطره در فصل زندگی، 103 خاطره در فصل حماسه و 36 خاطره در فصل شهادت، تشکیل دهنده این اثر ماندگار است.

زمردیان اضافه کرد: کتاب «پوتین‌های آشنا» را حمید حسام نوشته و انتشارات فاتحان آن را در قطع رقعی بوده و در 197 صفحه طراحی منتشر کرده است.

وی گفت: ساختار اجتماعی زندگی شهید بختیار جمور الگویی موفق برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری و نیز منشوری برای شیوه زندگی، فرماندهی و مدیریت فرماندهان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در پایان از نقش مهم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج و همچنین سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در خلق این اثر خبر داد و ابراز داشت: برای این اثر مبلغی بالغ بر 15 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/89030/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول