اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند:

صحبت‌های «سعید راد» در جشنواره فیلم فجر مصداق خط‏شکنی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: صحبت‌های «سعید راد» در جشنواره فیلم فجر مصداق خط‏شکنی است و نباید بلندگوهای ملت دست این افراد بیفتد.

صحبت‌های «سعید راد» در جشنواره فیلم فجر مصداق خط‏شکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی امشب در حاشیه نشست با شماری از مسئولان و دست‏اندرکاران بخش فرهنگ و هنر در شهرستان دماوند در گفت‏وگو خبرنگاران از صحبت‌های «سعید راد»، بازیگر سینما و تلویزیون در جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.

وی گفت: نباید در صحنه‌ای که جهانیان می‌بینند و پخش زنده جهانی دارد، تریبون را به دست اشخاصی بدهیم تا از کسانی سخن به میان بیاورند که از چهره‌های معلوم‌الحال در رژیم گذشته بوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: در اینجا جای این نقد منصفانه وجود دارد که اگر بلندگوهای ملت دست این افراد بیفتد، باید منتظر خط‏شکنی‌ها و شکستن خطوط قرمز و از بین رفتن مقدسات باشیم.

بهترین راه در برنامه‌ریزی فرهنگی کشور پیش گرفته شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند همچنین جامعه فرهنگی ایران را با وجود ضدفرهنگ‌های دشمنان نشان موفقیت نظام برشمرد.

وی گفت: از نظر ما نمره متولیان و برنامه‌ریزان فرهنگی از جهت دغدغه و نیت کامل است؛ اگر چه از جهت اجرا موانعی دیده می‌شود که باید حل شود.

علاءالدینی با تأکید بر اینکه در بعد فرهنگی کسی آگاه‏تر و بصیرتر از مقام معظم رهبری در کشور نداریم، بیان کرد: متولیان و مجریان فرهنگی بهتر است راه دور نرفته و با تأمل در بیانات فرهنگی حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، بهترین راه را در برنامه‌ریزی فرهنگی کشور در پیش بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به قرار داشتن در ایام دهه مبارک فجر و نزدیکی به یوم‌الله 22 بهمن گفت: از مردم فیهم، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با حضور پرشور خود در این روز بزرگ، علیه دشمنی دشمنان به پا خیزند.

به گزارش فارس؛ به دنبال سخنان سعید راد در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و نام بردن از دو بازیگر سینمای قبل انقلاب و اعتراض جامعه هنری کشور، وی در سومین روز جشنواره در حاشیه نشست فیلم «چ» از سخنانش عذرخواهی کرد.

سعید راد با اشاره به سخنانی که در روز افتتاحیه بیان کرده بود، گفت: امروز بدنه‌ سینمای حرفه‌ای ما دنیا را فتح کرده است و بعد از انقلاب بازیگرانی داریم همچون خسرو شکیبایی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان و فریبرز عرب‏نیا که با تفکر خود بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر من در مراسم افتتاحیه احساساتی شدم و صحبت‌هایی کردم که با آن صحبت‌ها مزاحم جشنواره فیلم فجر شدم یا اشکالی در کار جشنواره امسال پیش آمد، معذرت می‌خواهم.

انتهای پیام/2568/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول