اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال نشسته بانوان مازندران:

مازندران قهرمان لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان شد

سرپرست هیئت والیبال نشسته بانوان مازندران از قهرمانی بانوان والیبال نشسته مازندران در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک والیبال نسشته کشور در رده سنی بزرگسال خبر داد.

مازندران قهرمان لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان شد

عادله زرین‌پور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اعلام اینکه مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته قهرمانی کشور برای حضور تیم برتر در سوپر لیگ کشور با حضور شش تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد با قهرمانی تیم مازندران در بابلسر پایان یافت.

وی تصریح کرد: در دور نهایی این رقابت‌ها تیم مازندران برابر تیم والیبال نشسته بندر‌عباس قرار گرفت.

سرپرست تیم والیبال نشسته مازندران خاطرنشان کرد: در دور نهایی دو بازی به صورت رفت و برگشت در شهرهای بندر عباس و بابلسر برگزار شد که تیم مازندران موفق شد در بازی رفت و برگشت تیم بندر عباس را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

این مسئول ورزشی ادامه داد: این مسابقات بین تیم‌های خراسان شمالی، تبریز، مازندران، ارومیه، بندرعباس و گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در تیم والیبال نشسته مازندران مائده عسگری، سمیه حاجیان، کلثوم نوارنی، نجمه حسنی، شهربانو صالحی، لیلا درویش خادم، مریم رمضانی، زینب یعقوبی، احسانی، حمیده قرنجید، عادله زرین‌پور و زهرا جعفری به عنوان بازیکن تیم مازندران را در این دوره از رقابت‌ها همراهی کردند.

زرین‌پور تصریح کرد: تیم والیبال نشسته مازندران در این دوره از رقابت‌ها با حمایت پورشریعه مدیرعامل انجمن جامعه معلولان و با حمایت مالی محمد منتقد به این دوره از رقابت‌ها اعزام شد.

وی در پایان مهم‌ترین مشکل تیم والیبال نشسته مازندران را مشکل مالی این تیم عنوان کرد و گفت: با همراهی مدیرعامل جامعه معلولان مازندران و حمایت‌های مالی محمد منتظر، این تیم توانست به این دوره از رقابت‌ها اعزام شود.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول