اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکمی از سوی استاندار تهران

معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند منصوب شد

معاون جدید سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با حکمی از سوی استاندار تهران معرفی شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، به موجب این حکم، «محسن قاصدی» به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند منصوب شد.

قاصدی که از نیروهای باسابقه وزارت کشور است، سابقه فعالیت در شهرستان دماوند و بخش مرکزی دماوند را در کارنامه کاری خود دارد.

تغییر در مسئولیت‌ها ادامه خدمت به مردم است

معاون جدید سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در مراسم معارفه خود، تغییر در مسئولیت‌ها را ادامه خدمت به مردم خواند و گفت: در تغییرات اتفاق خاصی نمی‌افتد، بلکه یک خدمت‌گزار مردم و دولت در جای دیگری به وظیفه خود عمل می‌کند.

قاصدی بیان کرد: امید است در این مأموریت جدید بتوانیم با همکاری و همدلی همکاران جدید خود در فرمانداری و مسئولان شهرستان دماوند، کاری برای رفع مشکلات مردم و شهرستان انجام دهیم.

پست‌های دنیوی امانت‌هایی الهی است

در ادامه مراسم، معاون سابق سیاسی انتظامی فرماندار دماوند گفت: دروان خدمت در شهرستان دماوند یکی از بهترین دوران‌ کاری‌ام به حساب می‌آید.

علی‌محمدی مؤیدی‏زاده فلسفه مراسم تودیع و معارفه را تقدیر از یک خادم و خوش‌آمدگویی به خادمی دیگر برشمرد و افزود: نیازی به بیان گزارش کار نیست، چراکه هرچه انجام دادیم اگر خیر و صلاح بوده، نتیجه‌اش در شهرستان مشخص است.

وی پست‌های دنیوی را امانت‌هایی دانست که خداوند به انسان می‌دهد و تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید همه مقام‌های مادی میان انسان‏ها دست به دست می‌شود و این یک آزمایش الهی است.

مؤیدی‌زاده نقطه عطف فعالیت خود در فرمانداری دماوند را برگزاری سه انتخابات هم‏زمان در شهرستان دماوند در سال جاری اعلام کرد و گفت: شهرستان دماوند به دلیل موفقیت در برگزاری این انتخابات، به نحو احسن از سوی استاندار تهران مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

وی با تقدیر از فرماندار، مسئولان و اعضای شورای تأمین شهرستان دماوند، شهرداران و بخشداران و همکاران خود در فرمانداری دماوند، برای معاون جدید سیاسی انتظامی فرماندار دماوند آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/2568/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول