اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی تاکید کرد

تلاش جامعه کارگری در بحبوحه انقلاب برای به زیر کشیدن طاغوت

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: جامعه کارگری در بحبوحه انقلاب برای به زیر کشیدن طاغوت تلاش‌های زیادی کرده‌ و از بدو تاسیس نظام تاکنون روحیه ولایتمداری خود را همواره حفظ کرده‌اند.

تلاش جامعه کارگری در بحبوحه انقلاب برای به زیر کشیدن طاغوت

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در گذشته فقط کارگران با درآمد کمتر از 500 هزار تومان مشمول سبد کالای یارانه‌ای بودند، ولی با پیگیری‌های صورت گرفته همه جامعه کارگری بدون توجه به میزان درآمد می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه معیار تعیین شده برای تخصیص این کالاهای یارانه‌ای با توجه به وضع معیشتی جامعه کارگری مورد قبول نبود، اضافه کرد: موضوع توسط مسئولان خانه کارگر مرکز، نادر قاضی‌‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و سایر تشکلات پیگیری شد در نهایت با موافقت وزیر کار همه کارگران مشمول این سبد کالا قرار گرفتند.

وی با اشاره به تهیه و تنظیم طوماری مبنی بر تقدیر و تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: مقدمات تنظیم و امضا شدن طومار توسط اعضای این مجموعه فراهم می‌شود، لذا برای تغییر اوضاع جامعه کارگری وجود این قبیل حساسیت‌ها و سرعت‌ عمل‌ها را نیاز داریم.

صادقی با اظهار به اینکه همه کارگران و بازنشسته‌ها برای تهیه کالاهای ارائه شده باید به فروشگاه مشترک کارگران در خیابان حافظ مراجعه کنند‌، ادامه داد: در ارتباط با نحوه توزیع و مغایرت آن با کرامت انسانی مردم مسائلی مطرح است، بنابراین در این مورد زمان‌بندی و برنامه‌ای تنظیم می‌شود تا مراجعه‌کننده‌ها در اثر ازدحام جمعیت دچار مشکل نشوند.

صادقی به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرده و این ایام را تبریک گفت، اظهار داشت: جامعه کارگری در بحبوحه انقلاب برای به زیر کشیدن طاغوت تلاش‌های زیادی کرده‌ و از بدو تاسیس نظام تاکنون روحیه ولایتمداری خود را همواره حفظ کرده‌اند.

وی دیدار با امام جمعه ارومیه و نشست تشکلات جامعه کارگری با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را اهم برنامه‌های این مجموعه برای هفته جاری در راستای گرامیداشت دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/61002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول