اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

کشف 60 دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری 2 فرد سودجو که قصد عرضه تعدادی چرخ خیاطی قاچاق را به بازار داشتند، خبر داد.

کشف 60 دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی عصر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد ورود تعدادی چرخ خیاطی را به صورت قاچاق به بازار دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای وصول خبر تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بدو ورود به پرونده با پالایش و بررسی صحت خبر، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز و عامل دخیل در ورود کالاهای قاچاق و فرد خریدار و وارد کننده به بازار را شناسایی کرده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

بیدمشکی تصریح کرد: ماموران پس از چندین روز کار وسیع اطلاعاتی با شناسایی خودروی حامل چرخ خیاطی‌های قاچاق، دو متهم را حین تخلیه بار در مشهد دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیفی تعداد 60 دستگاه چرخ خیاطی قاچاق به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف و ضبط شد، خطاب به قاچاقچیان کالا و بر هم زنندگان ثبات اقتصادی جامعه گفت: پلیس آگاهی با عزم جدی با جرایم اقتصادی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول