اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی ‌آذربایجان‌شرقی خبر داد

شناسایی باند سارقان پاساژ جواهری تبریز

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با همت کارآگاهان پلیس آگاهی باند 4 نفری سارقان یکی از صنوف پاساژ جواهری تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی باند سارقان پاساژ جواهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل اسماعیل‌زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از یکی از صنوف (موزه شخصی فردی به هویت معلوم) واقع در میدان دانشسرا پاساژ جواهری در ساعت 9 صبح مورخه 10 دی ماه امسال پس از تشریفات اداری پرونده به تیم 4 اداره مبارزه با سرقت ارجاع و شناسایی و دستگیری سارقان در سرلوحه کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: از شاکی به هویت «ع ـ پ» به صورت جامع تحقیق و در طی چند ساعت دوربین‌های مدار بسته محل وقوع سرقت بررسی و سرنخ‌های مبنی بر اینکه سارقان کاملا به محل سرقت اموال مسروقه و مکان و زمان تردد شاکی آشنایی کامل داشتند و اموال مسروقه را به صورت گزینشی سرقت کرده‌اند به دست آمد و در این رابطه تعداد 12 نفر از متهمان با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر و تحقیقات علمی تخصصی از مظنونین به عمل آمد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: یکی از مظنونین به هویت «م ـ ‌م» که دارای اظهارات متناقضی بود نهایتا به سرقت با همدستی سه نفر به هویت‌های «ب – ص»، «ع – د» و «ک – الف» معترف، که با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان و استفاده از فناوری‌های نوین محل مخفیگاه هر سه متهم در روستای خلجان سردرود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تمام اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

اسماعیل‌زاده افزود: متهمان به پلیس آگاهی دلالت و در بازجویی‌های علمی، تخصصی به سرقت به عنف از موضع شاکی با مشارکت یکدیگر معترف و پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال که متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول