اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آق‎قلا:

تنها 10 درصد استخدام‌ها در شهرداری آق‌قلا رسمی بوده است

شهردار آق‎قلا گفت: پنج تا 10 درصد استخدامی در شهرداری آق‌قلا به صورت رسمی بوده و اغلب آن غیررسمی بوده است.

تنها 10 درصد استخدام‌ها در شهرداری آق‌قلا رسمی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرشید قرنجیک ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران استان گلستان با تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: 80 نیروهای درصد شوراها و شهرداری‎ها نیروهای جدید هستند.

وی تصریح کرد: ما میراث‎دار وضعیتی هستیم که مردم تغییر را خواستند بنابراین اگر همین میراث به نسل بعد منتقل شود یعنی اینکه تغییری برای ایجاد روال جدید نشده است.

شهرها باید چشم‎انداز توسعه داشته باشند

شهردار آق‎قلا با بیان اینکه طرح جامع و تفصیلی مربوط به دهه 50 و 60 است، خاطرنشان کرد: طرح‎های مذکور در دهه‎های دور در اروپا انجام شده است، ضرورت شرایط کنونی داشتن طرح‎های راهبردی است.

قرنجیک با تاکید بر اینکه شهرها باید چشم‎انداز توسعه داشته باشند، یادآور شد: در این راستا مدیریت استانی نیز باید وجود داشته باشد تا بتوانیم مسیر را به درستی و بر مبنای صحیح طی کنیم.

وی در خصوص کمبودهای مالی و عمرانی در شهرها بیان داشت: همه شهرهای کوچک با این مشکل مواجه هستند که باید در این راستا چاره‎اندیشی شود.

توانمندسازی شهرداران در راستای بهبود درآمد یک ضرورت است

شهردار آق‎قلا ادامه داد: ارزش افزوده‎ای که به شهرداری‎ها اختصاص داده می‎شود باید پانزدهم هر ماه به حساب شهرداری‎ها واریز شود و این در حالی است که یکی از ضررهای شهرهای کوچک در ارزش افزوده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

قرنجیک با اشاره به دولت الکترونیک گفت: استان در این زمینه نیاز به توان فنی دارد همچنین توانمندسازی شهرداران در راستای بهبود درآمد باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/83001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول