اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

جبهه مقابله با تهدیدهای فرهنگی باید بصیرتی و عقلانی باشد

امام جمعه شهرستان کوثر گفت: در مقطع کنونی و در مقابله با تهدیدهای فرهنگی و اخلاقی دشمنان باید اقدامات مبتنی بر عقل، تدبیر و درایت باشد.

جبهه مقابله با تهدیدهای فرهنگی باید بصیرتی و عقلانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در نشست دینی انقلاب اسلامی در گیوی اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی و ناکامی دشمنان در جنگ هشت ساله با سخت‌ترین شرایط و تهدیدات نرم و فرهنگی روبه‌رو بود که هر یک از این تهدیدات می‌توانست ملتی را از پا درآورد اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه این ترفندها را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: در این باب ما بیش از هر زمان دیگر به هوشیاری و مراقبت حقیقی نیاز داشتیم که با هدایت‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری در دو دهه اخیر همه حرکت‌های فرهنگی دشمنان خنثی شده و آنها امروز ناامید از هر جبهه‌ای تلاش می‌کنند با تحریک گروه‌های ضد شیعی و ضد ایرانی علیه این ملت نفرت تولید کنند.

عبداللهی لازمه پیشرفت کشور را ولایتمداری، حق‌شناسی و دینداری واقعی به همراه بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه اعلام کرد و افزود: امروز چشم همه دلسوزان نظام به ویژه مقام معظم رهبری به جوانان دوخته شده تا این نسل آینده‌ساز بتوانند با محورهای ارزشی و اعتقادی نظام اسلامی ما را رشد داده و به بالندگی برسانند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: همه باید در مسیر پیروی از رهبری و رسیدن به آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهدا به شکل عملی گام برداریم و به دنیا ثابت کنیم که مردم‌سالاری دینی ما تجربه‌ای موفق و قابل اقتباس بوده و این انقلاب با رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) و جانشین بر حقش امام خامنه‌ای رو به فتح و ظفر است.

وی به شرایط حساس کنونی و ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و بیان کرد: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به برکت جوانان رشید خود در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر می‌تواند کید دشمنان را خنثی کرده و نقش خبیث آنها را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه کوثر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی بود، یادآور شد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) زمانی دست به قیام زدند که فطرت بشر به خطر افتاده بود.

انتهای پیام/62003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول