اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/238

نخستین جشنواره شعر بسیج ورامین برترین‌های خود را شناخت

همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب از شاعران بسیجی شرق استان تهران در مراسم نخستین جشنواره شعر بسیج هنرمندان تقدیر شد.

نخستین جشنواره شعر بسیج ورامین برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز و همزمان با 16 بهمن و پنجمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن» نامگذاری شده است از 14 نفر منتخب نخستین جشنواره شاعران بسیجی شرق استان تهران تقدیر شد.

در متن تقدیرنامه‌ای که با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مرتضی مومنی‌فر رئیس کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین و جعفر کاظمی رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین رسیده بود، آمده است: شاعران و فرزانگان قلم همیشه در تکاپوی رهایی و گسستن انسان از قید و بند و حصار و قفس عالم خاک به ملکوت بوده‌اند.

در تقدیرنامه تصریح شده است: یقینا تاثیر این سبکبالی‌هاست که زیبایی جهان هستی را بر لوح خاطرات تصویر می‌کند، بنابراین به این وسیله از شما که با شرکت در برگزاری نخستین جشنواره شعر بسیج هنرمندان در سی و پنجمین بهار آزادی حضور داشتید تشکر و قدردانی می‌کنیم و آرزومندیم همواره در راستای فتح قلل شعر و ادب و اندیشه سربلند و پیروز باشید.

دبیر علمی نخستین جشنواره شاعران بسیجی شرق استان تهران در حاشیه مراسم مذکور که در فرهنگسرای رازی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: برگزاری این جشنواره کاملاً به صورت خودجوش بوده و ادارات ورزش جوانان،بسیج دانشجویی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ما را در این مسیر همراهی نمودند.

منوچهر سوری تصریح کرد: علی‌رغم فرصت کمی که برای جمع‌آوری آثار بوده و نیز اغلب تبلیغات ما به صورت پیامک و تماس تلفنی بوده است بیش از 70 شاعر بیش از 270 اثر ارائه دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از داوری در بخش کلاسیک پنج نفر منتخب به نام‌های فرشاد فروزان، حمید عزیزآبادی فراهانی، نیما مقدم، سید مهدی میرآقایی و عباس وهاج در بخش شعر نو و آقایان مجید ابراهیمی و محسن فعله‌گری، الهه تاجیک‌زاده، طاهره ده پایینی و مهناز خسروآبادی و در مجموعه 14 نفر منتخب در موضوعات ویژه انقلاب اسلامی جایزه شادروان خلیل عمرانی  انتخاب شدند.

سوری گفت: مهرداد انتظاری، کاظم سراج فیروز کوهی و صدیقه مرادزاده و فرحناز مهدی آزاد اعضا دبیرخانه علمی جشنواره بودند.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره دفتر بسیج هنرمندان ورامین افتتاح شد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول