اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

جلسات هم افزایی مشترک میان حرم حضرت معصومه(س) و جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جمکران گفت: برای نزدیک شدن بیشتر تولیت‌های جمکران و حرم مطهر فاطمه معصومه(س) جلسات هم‌افزایی برگزار شده و تاکنون نتایج خوبی داشته است.

جلسات هم افزایی مشترک میان حرم حضرت معصومه(س) و جمکران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که مناسبت وفات حضرت معصومه(س) و دهه فجر برگزار شده بود اظهار کرد: همانطور که باید به حضرت معصومه (س) احترام گذاشته شود باید 22 بهمن را نیز گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه بعد از استقرار تولیت جمکران به این نتیجه رسیدیم که این مرکز و تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) باید یک روح در دو بدن باشند گفت: در این زمینه جلساتی برای هم افزایی حرم حضرت معصومه(س) و جمکران برگزار شده و به نتایج خوبی رسیده است.

معاون فرهنگی جمکران بیان کرد: هم افزایی همه جانبه دو قطب فرهنگی قم برکات خوبی برای قم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دسته عزاداری جمکران به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)  برنامه‌ای خواهد داشت عنوان داشت: پیشنهاد می‌کنم که مسیر هماهنگ شود و همه مغازه‌ها برای راه‌پیمایی در این روز تعطیل شوند.

تکیه‌ای با اشاره به اینکه در روز یکشنبه و دوشنبه در جمکران مراسم ویژه برگزار می‌شود تصریح کرد: در روز 22 بهمن و شب چهارشنبه در جمکران مراسم‌هایی مناسب این روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول