اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بوشهر:

ایجاد یک پلاژ استاندارد خواسته بانوان بوشهری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ایجاد یک پلاژ استاندارد و مدرن در شهر بوشهر، توجه به وضعیت زنان سرپرست خانوار و ورزش بانوان از خواسته‌های بانوان بوشهری است.

ایجاد یک پلاژ استاندارد خواسته بانوان بوشهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا رضایی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر بوشهر با استاندار خواستار توجه جدی به مناطق جنوبی شهر با توجه مسائل و مشکلات زیاد این مناطق شد.

رضایی افزود: با تعامل شورا، شهرداری و استانداری قطعا مشکلات شهر کم خواهد شد و امیدواریم جناب استاندار نگاه ویژه‌ای به شهر بوشهر به عنوان مرکز استان داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه جذب سرمایه‌گذار یکی از راهکارهای توسعه شهر است باید شرایطی فراهم شود که سرمایه‌گذاران اعتماد داشته باشند و کار آنها به راحتی تسهیل شود.

نایب ئیس شورای شهر بوشهر با انتقاد از کمبود امکانات بانوان در بوشهر گفت: بانوان ما از خیلی از امکانات محروم هستند، ایجاد یک پلاژ بانوان استاندارد و مدرن در شهر بوشهر، توجه به وضعیت زنان سرپرست خانوار و ورزش بانوان از خواسته‌های بانوان بوشهری است.

به ورزش و هنر نگاه ویژه‌ای شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز در این نشست با انتقاد از عدم توجه جدی به ورزش و هنر در بوشهر خواستار نگاه ویژه به ورزش و هنر شد.

ندا عبدالله‌زاده با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان بوشهری از امکانات بسیار کمی برخوردارند، اضافه کرد: ما در بوشهر فاقد یک فرهنگسرای مدرن هستیم بنابراین از استاندار درخواست دارم با حمایت‌های خود نگاه ویژه‌ای به این دو بخش مهم داشته باشند.

عمارت ملک نماد میراث فرهنگی بوشهر احیاء شود

اصغر گورکی عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به نقش مهم استان بوشهر به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی کشور بوشهر نماد توسعه و پیشرفت کشور است و باید با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله توجه جدی به آن شود.

وی با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذار باید برنامه مدون داشت، تاکید کرد: یکی از برنامه‌ها جذب سرمایه‌گذار برای احیاء بافت تاریخی بوشهر است.

گورکی در ادامه گفت: عمارت ملک یکی از نمادهای تاریخی و فرهنگی بوشهر است و باید این عمارت به عنوان نماد میراث فرهنگی بوشهر احیاء شود.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول