اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت برودت هوا

گاز منازل خلیل‌آباد و بردسکن قطع شد

گاز منازل و ادارات شهرستان خلیل‌آباد و بردسکن به علت برودت هوا و افت فشار گاز قطع شد.

گاز منازل خلیل‌آباد و بردسکن قطع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، برودت هوا و سردی زیر 15 تا 20 درجه در شهرستان خلیل‌آباد موجب قطع گاز ادارات، سازمان‌ها و مراکز تجاری شد.

فرماندار خلیل‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: قطع گاز در این شهرستان با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و سوخت جایگزین برای آن تأمین شده است.

علی‌اصغر مرادزاده اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز از شب گذشته گاز این منطقه قطع شده است و احتمالاً تا روز شنبه هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: ستاد بحران شهرستان خلیل‌آباد تشکیل شده است و دستگاه‌های خدمات‌رسان در آمادگی کامل هستند.

مراد‌زاده افزود: از شب گذشته گاز دستگاه‌های اداری، مراکز تجاری، مدارس و مراکز پرمصرف در این شهرستان قطع شده است؛ همچنین گاز نانوایی‌هایی که فقط از گاز استفاده داشته‌اند نیز قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: نفت سفید به مقدار مورد نیاز در شهرستان تأمین و به دهیاران اعلام شده است تا به هر خانوار 40 تا 50 لیتر نفت برای تأمین گرمای خود بدهند.

این مسئول اضافه کرد: در سطح شهر برای تأمین سوخت مشکلی نداریم و برای تأمین نفت سیاه در خصوص مرغداری‌ها و گاوداری‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی از مردم این شهرستان درخواست کرد: با رعایت صرفه‌جویی و مراعات حال یکدیگر در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند تا از این بحران بدون هیچ مشکلی بگذریم.

حسین ابراهیم‌زاده بخشدار مرکزی خلیل آباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص قطع شدن گاز مصرفی گفت: 12 روستای بخش مرکزی دارای گاز هستند و از شب گذشته تاکنون گاز 3 روستای کاریزک، مزده و دهنو قطع شده است و احتمالاً در سایر روستاها هم قطع گاز را خواهیم داشت.

رئیس اداره گاز شهرستان خلیل‌آباد نیز در این خصوص گفت: خلیل‌آباد دارای 16 هزار خانوار مشترک گاز است که به علت برودت و سردی هوا از شب گذشته گاز تمامی ادارات، مدارس، مراکز تجاری و رستوران‌ها در آن قطع شده است.

روح‌الله عمادی احتمال داد: تا روز شنبه روند قطعی ادامه یابد و در مجموع گاز تمامی مشترکان غیر از مراکز خدماتی از جمله بیمارستان و درمانگاه‌ها قطع‌ شود.

وی دوری این منطقه از خط گاز اصلی را، علت قطع شدن گاز دانست و بر همکاری همه مردم تأکید کرد تا از بحران به وجود آمده در کشور کاسته شود.

به گزارش خبرنگار ما در بردسکن نیز از شب گذشته گاز اکثر منازل قطع شده و مردم از بخاری برقی برای تأمین گرمای خود استفاده می‌کنند.

فرماندار بردسکن از تشکیل ستاد بحران در فرمانداری بردسکن خبر داد و گفت: ما نیز در این خصوص در شهرستان بردسکن این بحران را مدیریت می‌کنیم تا بتوانیم در این موقعیت بیشترین خدمات خود را داشته باشیم.

محمداسماعیل یعقوب‌زاده از تأمین نفت سفید و سیاه به مقدار لازم در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول