اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/233

عطایی: 4 هزار شهروند منطقه 20 برای عطرافشانی مزار شهدا اعزام می‌شوند

قائم مقام شهردار منطقه 20 از اعزام گروه‌های مردمی و خانواده معظم شهدای این منطقه به بهشت زهرا (س) به منظور عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

عطایی: 4 هزار شهروند منطقه 20 برای عطرافشانی مزار شهدا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، اصغر عطائی از اعزام گروه‌های مردمی و خانواده معظم شهدای این منطقه به بهشت زهرا (س) به منظور عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: در طول ایام دهه مبارک فجر از سوی مدیریت شهری و با مشارکت مدیران محله، گروه‌های مردمی متشکل از اقشار مختلف جامعه نظیر دانش‌آموزان، کودکان، بانوان خانه‌دار، سالمندان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ... حدود 400 نفر روزانه از شهروندان انقلابی این منطقه برای برپایی مراسم مهمانی لاله‌ها به بهشت زهرا (س) اعزام شده‌اند و همچنان نیز تا پایان این ایام ادامه دارد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این حضور با مشارکت مدیران محله و شورایاران در حال انجام است، افزود: بخش اعظمی از ویژه‌برنامه‌های مناسبتی ایام مبارک دهه فجر که با محوریت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده است در سطح محله‌های 20گانه این منطقه و با همکاری مدیران محله به اجرا درآمده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پخش فیلم‌های انقلابی در سالن اجتماعات سراهای محله به عنوان مراکز فرهنگی که در دسترس شهروندان است از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است که علاوه بر نمایشگاه‌های عکس و کتاب در سطح محله‌ها انجام می‌شود و شهروندان علاقمند می‌توانند با مراجعه به این مراکز از این امکانات فرهنگی استفاده کنند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه‌های مستمر و هفتگی مدیریت شهری است و تاکنون بیش از 700 بازدید، از ابتدای سال تاکنون داشته‌ایم، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگران آن دوره از اولویت‌هایی است که در طول ایام دهه مبارک فجر از سوی شهردار منطقه و شهرداران نواحی هفت‌گانه انجام شده است تا دعای خیر آنها بدرقه امورات مدیران شهری شود.

انتهای پیام/2462/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول