اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متقیان‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

پیکارهای تیراندازی جام فجر در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری پیکارهای تیراندازی قهرمانی جام فجر در قم خبر داد.

پیکارهای تیراندازی جام فجر در قم برگزار می‌شود

محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از پایان پیکارهای لیگ و همچنین مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور، برای برگزاری چند برنامه استانی برنامه ریزی کرده‌ایم و نخستین مسابقه نیز به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط و قوانین در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، یاد آور شد: مسابقات طبق قوانین ISSF  برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن باید با سلاح‌های رسمی فدراسیونی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از تعداد نفراتی که مجاز به همراهی هر تیم در این رقابت‌ها هستند نیز خبر داد و ابراز داشت: هر تیم متشکل از 6 تیرانداز خواهد بود، ضمن اینکه یک نفر اعضاء تیم به عنوان سرپرست به مسئولان برگزاری معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب هر تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات سه نفر به عنوان تیرانداز در رشته تفنگ بادی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و سه نفر نیز به عنوان تیرانداز رشته تپانچه بادی می‌توانند در این دوره از مسابقات حضور یابند.

متقیان‌نژاد با اشاره به یکی از شرایط این رقابت‌ها، یاد آور شد: در هر تیم یک نفر در رده سنی زیر 25 سال باید عضویت داشته باشد، ضمن اینکه این افراد می‌تواند از فرزندان کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و یا تیراندازان جوان باشند.

وی عنوان داشت: مسابقات به صورت رایگان برگزار می‌شود، ضمن اینکه داشتن بیمه ورزشی الزامی است و در صورت نداشتن بیمه ورزشی مبلغ 8 هزار تومان و یک قعطه عکس و کپی کارت ملی باید تحویل مسئولین برگزاری مسابقه شود اما در صورت داشتن بیمه ورزشی کارت بیمه باید همراه شرکت‌کنندگان باشد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به نوع سلاح‌های هر تیم حاضر در این مسابقات، اذعان کرد: ارگان‌ها، نهادها و ادارات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در صورت داشتن سلاح‌های رسمی فدراسیونی می‌توانند از سلاح‌های خود استفاده کنند.

وی بیان داشت: در صورت اعتراض تیم‌های شرکت‌کننده به امتیاز، به منظور رسیدگی به اعتراض، سرپرست آن تیم به صورت کتبی اعتراض خود را همراه با مبلغ 25 هزار تومان به سر داور مسابقات ارائه می دهد و در صورت درست بودن اعتراض آن تیم مبلغ فوق به آن تیم بازگردانده میرشود و در غیر این صورت آن مبلغ صرف هزینه‌های داوری می‌شود.

متقیانرنژاد با بیان اینکه در صورت به حد نصاب رسیدن تیم ها مسابقات برگزار می‌شود، افزود: ارگانها، نهادها و اداراتی که تیم کامل ندارند می‌توانند به صورت انفرادی شرکت کنند، ضمن اینکه مسابقات به صورت نیم فرم یعنی برای آقایان 30 تیر امتیاز و مدت زمان 50 دقیقه و برای بانوان 20 تیر امتیاز و مدت زمان 35 دقیقه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام تیم‌ها تا شنبه 19 بهمن ماه در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه جلسه فنی تیم های شرکت کننده در روز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه دایر خواهد شد و زمان تمرین و مسابقه تیم‌ها در جلسه به سرپرستان اعلام می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه 10 نفر برتر هر رشته این مسابقات به عضویت تیم تیراندازی استان قم در خواهند آمد، یاد آور شد: به نفرات و تیم های برتر این مسابقه حکم اعطاء می‌شود، ضمن اینکه درصورت تمایل، تیم های شرکت‌کننده می‌توانند برای تمرین از باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم استفاده کنند.

انتهای پیام/78002/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول