اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد

عرضه مستقیم محصولات صنایع شیلاتی در نمایشگاه سبز هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم محصولات صنایع شیلاتی در نمایشگاه سبز هرمزگان واقعه در سه راه جهانبار محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی استان هرمزگان خبر داد.

عرضه مستقیم محصولات صنایع شیلاتی در نمایشگاه سبز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز محبی پیش از ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه این نمایشگاه از 14 تا 18 بهمن ماه با مشارکت واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنایع تبدیلی و همچنین فروشندگان و عرضه‌کنندگان، تعاونی‌های صیادی و دیگر بخش‌های شیلاتی دایر است، گفت: در این نمایشگاه جامعه شیلاتی با نزدیک به 10 غرفه شرکت کرده است.

وی افزود: در این غرفه‌ها علاوه بر ارائه آخرین دستاوردها و عملکردهای جامعه شیلاتی و صنایع شیلاتی توسط غرفه‌داران میزگردهایی پیرامون بازاریابی و فعالیت‌های شرکت‌کنندگان در نمایشگاه برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: در این نمایشگاه برخی از شرکت‌ها و صنایع شرکت‌کننده در نمایشگاه اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود برای عموم مردم کرده‌اند که از میان این محصولات می‌توانیم به میگوی بخارپز و سوخاری، کنسرو و محصولات فرآوری شده آبزیان، ماهی تازه زیر قیمت بازار و ... اشاره کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: برخی غرفه‌داران شیلاتی در اقدامی خلاقانه از محصولات فرآوری شده خود از قبیل میگوی بخارپز، میگوی سوخاری و محصولات کنسرو شده خود به صورت رایگان در محل غرفه خود از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کنند.

محبی خاطرنشان کرد: برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر آنکه به فعالان اقتصادی شیلاتی فرصت ارائه خدمات و محصولات را می‌دهد، زمینه آشنایی عموم مردم را نیز با این خدمات و در نتیجه ایجاد ارتباطی دو سویه را فراهم می‌سازد.

یادآور می‌شود نمایشگاه سبز 14 تا 18 بهمن‌ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول