اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

کارخانه گروه شرکت‏های صنعتی تیراژ در سمنان افتتاح می‏شود

کارخانه گروه شرکت‏های صنعتی تیراژ با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سمنان افتتاح می‏شود.

کارخانه گروه شرکت‏های صنعتی تیراژ در سمنان افتتاح می‏شود

مدیر کارخانه گروه شرکت‏های صنعتی تیراژ امروز در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: کارخانه گروه شرکت‏های صنعتی تیراژ هم‏زمان با ایام‏الله دهه فجر و با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی به بهره‏برداری می‏رسد.

محمد خضرایی ادامه داد: میهمان ویژه این مراسم، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت است و برنامه افتتاح این واحد تولیدی در روز 19 بهمن ماه امسال برگزار می‏شود.

وی بیان کرد: این واحد تولیدی در زمینه ادوات ماشین و دیزل به فعالیت خواهد پرداخت.

به گزارش فارس؛ استان سمنان با فعالیت بیش از یک هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی و 365 معدن فعال یکی از باظرفیت‎ترین استان‎های کشور در حوزه تولید و اشتغال محسوب می‎شود.

این استان همواره پذیرای خیل زیادی از مهاجران جویای کار استان‎های همجوار و حتی نقاط دیگر کشور بوده که برای یافتن شغل به این استان عزیمت می‎‎کنند.

گرچه بر اساس اعلام مراکز رسمی آمار و برنامه‎ریزی، نرخ بیکاری در این استان به طور میانگین 11.2 درصد است؛ اما خانواده‎ها همواره از نبود شغل متناسب با تحصیلات فرزندانشان گلایه دارند.

سمنان از استان‎های دانشگاهی کشور محسوب می‎شود و جوانان جویای کار این استان عمدتاً به دنبال فرصت‎های شغلی متناسب با تحصیلات آکادمیک خود هستند و این سبب می‎شود تا نرخ بیکاری نیروهای بومی در استان فراتر از این رقم‎ها باشد.

انتهای پیام/2249/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول