اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

ترویج زندگی به سبک ایرانی رویکرد آموزش و پرورش است

رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: ترویج زندگی به سبک ایرانی رویکرد آموزش و پرورش است.

ترویج زندگی به سبک ایرانی رویکرد آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بهرام حسینی‌پناه پیش از ظهر امروز در بازدید از فعالیت دانش‌آموزان با تقدیر از فعالیت‌های ابتکاری در مدارس گفت: دانش‌آموزان در مدرسه علاوه بر تحصیل علم، خود را برای زندگی آینده آماده می‌کنند و با شیوه‌های مختلف بهتر زیستن آشنا می‌شوند و به طور کلی درس کار و زندگی می‌آموزند و سبک زندگی ایرانی را ترویج می‌دهند.

وی افزود: سلامتی از مهم‌ترین مواردی است که هر فرد باید به آن توجه کند و برای اینکه سالم و تندرست باشیم نیاز به تغذیه و تأمین مواد غذایی لازم داریم که از طریق پخت غذاها و مواد خوراکی تهیه می‌شود و تنها کسانی می‌توانند غذاهای متنوع و خوشمزه با رعایت همه دستورات غذایی آماده کنند که از علم آشپزی اطلاع داشته باشند.

وی اضافه کرد: از گذشته دور مردم برای آماده‌سازی غذاها نکاتی را در نظر می‌گرفته‌اند و ضمن تهیه مواد سالم، تلاش می‌کرده‌اند از روش‌های جدید و نوین برای پخت غذاها و تزئین سفره‌های غذایی بهره ببرند تا بهتر بتوانند از غذاها لذت ببرند.

حسینی‌پناه ادامه داد: دانش‌آموزان مدارس دخترانه منطقه بردخون با همکاری مدیران و معلمان خود هر ساله با علاقه اقدام به برگزاری جشنواره‌های آشپزی می‌کنند که این امر نشان از توجه آنها به موضوع آشپزی و بهره‌مندی از تجارب این هنر در زندگی آینده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: دانش‌آموز مدارس شهیده قایدی و نرجس در گروه‌های 3 و 4 نفره با مشارکت اولیاء و مدیر و معلمان اقدام به پخت غذاهای مختلف و مرسوم کردند و در فضایی صمیمی با پهن کرده سفره غذا در کنار هم غذای خود را نوش جان کردند.

فرشاد مهرآوران افزود: آنچه موجب برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌شود تلفیق درس و تجربه به صورت عملی توسط دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از آن در آینده است که الحمدالله تاکنون نتایج بسیار مفیدی نیز حاصل شده است.

انتهای پیام/66003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول