اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار مازندران

شهردار جدید هادی‌شهر انتخاب شد

با حکمی از سوی استاندار مازندران نادعلی نیازی اورینی به عنوان شهردار جدید هادی‌شهر انتخاب شد.

شهردار جدید هادی‌شهر انتخاب شد

معاون عمرانی شهرداری هادی‌شهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: در جلسه تودیع و معارفه که با حضور مسئولان بخشی در شهرداری هادی‌شهر بابلسر برگزار شد با حکمی از سوی استاندار مازندران نادعلی نیازی‌اورینی به عنوان شهردار جدید انتخاب و از زحمات جواد اسماعیل‌تبار سرپرست این شهرداری تقدیر شد.

سیدکمال احمدپور تصریح کرد: شهردار جدید هادی‌شهر دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی است و از سال 70 به عنوان شهردار، سابقه فعالیت در شهرداری رستم‌کلا بهشهر، نکا، پل‌سفید، سوادکوه، شهمیرزاد سمنان و شهردار آبسرد دماوند را دارد.

وی تصریح کرد: به خاطر شرایط نامساعد آب و هوایی مراسم تودیع و معارفه به صورت داخلی برگزار شد و قرار است بعد از یوم‌الله 22 بهمن این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت کاملا رسمی برگزار شود.

به گزارش فارس، نادعلی نیازی‌اورینی بعد از علی اصغر عبدی، علی خانبابایی و جعفر پرج به عنوان چهارمین شهردار هادی شهر انتخاب شد.

انتهای پیام/86010/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول