اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

واحدهای تولیدی لرستان از تسهیلات اعطایی بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در نشستی که با مدیران عامل بانک‌های لرستان صورت گرفته برخی از واحدهای تولیدی لرستان می‌توانند، از تسهیلات اعطایی بهره‌مند شوند.

واحدهای تولیدی لرستان از تسهیلات اعطایی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،  فرزاد محمدی صبح امروز در نشست مشترک مدیران بانک‌های توسعه تعاون، مهر اقتصاد و هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: در راستای حمایت از صنایع و اجرای دستورالعمل و ابلاغ طرح‌های فنی و اعتباری و نوسازی و تجدید ساختار صنایع از سازمان و تسریع در پرداخت تسهیلات، وضعیت واحدهای صنعتی واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات مورد ارزیابی قرار داده شد.

محمدی گفت: تسهیلات اعطائی به واحدهای تولیدی که پس از بهره‌برداری با مشکلات ساختاری( کاهش کیفیت تولید، ماشین آلات، ظرفیت ) و در جهت کمک به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در زمینه اصلاح، کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش بهره‌وری در کل تولید مواجه شده‌اند، تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: اولویت پرداخت تسهیلات از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع صرفا به واحدهای کوچک در زمینه نوسازی و تجدید ساختار و رفع عارضه‌های موجود است، متقاضی درخواست خود را در قالب فرم‌هایی به شرکت ارائه و در صورت تایید کمیته ارزیابی با امضای مدیرعامل شرکت به بانک جهت دریافت تسهیلات ارسال می‌شود.

محمدی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در مراحل پرداخت تسهیلات به متقاضیان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، هر 15 روز یکبار جلسه‌ای با حضور کمیته ارزیابی جهت بررسی پرونده‌های متقاضیان دریافت تسهیلات اعتبار سنجی و استعلامات مربوط به عدم بدهی آنها اخذ شود.

وی در خصوص تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده از سوی شرکت اعلام کرد: ضمن صحه به این موضوع که بانک‌ها به عنوان یک موسسه و نهاد اقتصادی باید بررسی‌های لازم را در خصوص تضمین بازپرداخت تسهیلات اعطا شده را اعمال نماید، اما این بررسی‌ها نباید به گونه‌ای باشد که متقاضی در همان مرحله تشکیل پرونده اعطایش را به لقایش ببخشند و از دریافت وام صرف نظر کند.

محمدی در ادامه یادآور شد: برابر بر بررسی به عمل آمده از مجموع افراد معرفی شده، تنها 20 درصد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند، (یعنی از هر 5 نفر یک نفر) و با وجود اینکه برابر ارزیابی‌های انجام شده از سوی سازمان رتبه شرکت در سرعت جذب اعتبارات بالاتر از متوسط و خوب ارزیابی شده، اما انتظار دارد کل فرآیند موضوع از مرحله معرفی تا مرحله اخذ تسهیلات حداکثر در یک بازه زمانی سی روز مختومه شود.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول