اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

امدادرسانی به یک‌هزار دستگاه خودرو در گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به یک‌هزار و 8 دستگاه خودرو در این استان خبر داد.

امدادرسانی به یک‌هزار دستگاه خودرو در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا خصوصی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت امدادرسانی به در راه‌ماندگان گیلان اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف در گیلان تاکنون امدادگران هلال احمر این استان در صحنه حاضر هستند و نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این مدت 820 بسته غذایی در منازل در محاصره برف توزیع شده است، اظهار کرد: 281 بسته جیره غذایی نیز برای در راه ماندگان توزیع شده است.

این مسئول انتقال 112 مصدوم به مراکز درمانی را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و گفت: امدادرسانی به 2 هزار و 414 نفر به صورت سرپایی و خدمات حمایتی از دیگر اقدام‌ها بود.

وی اسکان اضطراری یک‌هزار و 270 نفر را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و افزود: از روز جمعه گذشته تا امروز به یک‌هزار و هشت دستگاه خودرو نیز امدادرسانی شده است.

خصوصی توزیع 217 تخته پتو، 70 تخته موکت، 520 کیلو خرما و 6 هزار و 500 قرص نان، یک هزار و 39 کیلو حبوبات و 4 هزار و 972 قوطی انواع کنسرو را از دیگر خدمات برشمرد.

وی یادآور شد: 4 هزار و سه کیلو برنج، 3 هزار و 59 کیلو قند و شکر از جمله خدمات دیگر هلال احمر به افراد گرفتار در برف گیلان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به قطع برف یادآور شد: با وجود قطع برف هنوز امدادرسانی در گیلان ادامه دارد و نیروهای هلال احمر در صحنه هستند.

وی استفاده از بالگرد برای امداد رسانی را منوط به مناسب بودن شرایط آب و هوایی گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول