اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی

شهرک صنعتی بناب آذربایجان‌شرقی گازدار شد

شبکه گازرسانی شهرک صنعتی بناب واقع در کیلومتر 5 جاده بناب – تبریز با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

شهرک صنعتی بناب آذربایجان‌شرقی گازدار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی صبح امروز در حاشیه این مراسم گفت: شهرک صنعتی بناب دارای بیش از 44 واحد صنعتی فعال و یکی از در برگیرنده‌های کارخانجات فولاد در این منطقه است که در مساحت کلی 95 هکتار احداث شده است.

محمدعلی عسگری افزود: خط لوله‌گذاری داخل شهرک صنعتی بناب به طول 2 کیلومتر در سال گذشته به اتمام رسید و زمینی به متراژ 7 هزار و 500 متر مربع برای استقرار ایستگاه گاز در اختیار اداره گاز شهرستان قرار گرفت.

عسگری گفت: اعتباری بالغ بر از 10 میلیارد ریال برای ایجاد و راه‌اندازی پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بناب صرف شده است که با توجه به ایجاد طرح توسعه این شهرک صنعتی، میزان گاز مصرفی در واحدهای صنعتی جدیدالاحداث نیز قابل ارتقاء و تامین خواهد بود.

مراحل واگذاری زمین به متقاضیان در توسعه 206 هکتاری شهرک صنعتی بناب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه جاده منتهی به این شهرک جوابگوی وضعیت فعلی شهرک نیست، تصریح کرد: با بهره‌برداری از پل در حال احداث مشکل شهرک تا حدودی برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرک فعلی بناب در 70 هکتار واقع شده است که توسعه 206 هکتاری این شهرک از شرق در حال انجام است و در ادامه توسعه این شهرک مسائل رفاهی از قبیل راه دسترسی مناسب، مسجد، آتش‌نشانی و سوپرمارکت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/60001/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول