اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رکوردشکن موسیقی پاپ کردی در گفت‌وگو با فارس:

شاد کردن مردم و معرفی اصالت فرهنگی و هنری کردستان هدفی اصلی من است

فواد پیشوا خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کردی از شاد کردن مردم و معرفی اصالت‌های فرهنگی و هنری کردستان به دیگر هموطنان به عنوان اهداف اصلی خود در این وادی نام برد.

شاد کردن مردم و معرفی اصالت فرهنگی و هنری کردستان هدفی اصلی من است

فواد پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به روشنگری در خصوص برخی مشکلات و موانع پیش روی خوانندگان جوان و فعالان عرصه موسیقی در شهرستان‌ها پرداخته و خواستار تسهیل امور از سوی مسئولان تصمیم‌گیر کشوری شده ‌است.

وی افزود: اولین کنسرت پاپ کردی در تهران را در چهارم آبان ماه سال 91 برگزار کردم و خوشبختانه با استقبال بی‌نظیر کردهای مقیم مرکز و سایر هموطنان مواجه شد.

پیشوا تصریح کرد: در همین سال نیز در اسفندماه کنسرتی را در شهر سنندج برپا نمودم که باز هم با استقبال گسترده همشهریان مواجه شد و همین مهم زمینه برگزاری سومین کنسرت را در شهر سنندج و طی هفته گذشته فراهم کرد که خوشبختانه با رکوردزنی در حوزه موسیقی مواجه شد و بیش از 2 هزار و 500 بلیت در چهار سانس برگزاری این کنسرت فروخته شد و رکورد فروش بلیت را در سه سال گذشته شکست.

این خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کردی در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که همچون خوانندگان آذرزبان که زمینه فعالیت گسترده و اجرای کنسرت‌های بزرگ در تالارهای بزرگ پایتخت برای آنان فراهم است و هموطنان آذرزبان و دیگر هموطنان از آثار این هنرمندان استفاده می‌کنند باز هم زمینه برپایی کنسرت پاپ کردی برای کردهای مقیم تهران و دیگر دوست‌داران موسیقی کردی در پایتخت فراهم شود.

پیشوا از شاد کردن مردم و معرفی اصالت‌های فرهنگی و هنری مردم کردستان در قالب آثار هنری به عنوان اهداف کاری خویش نام برد و افزود: هنر رساترین زبان برای معرفی توانمندی‌ها، ویژگی‌ها و استعدادهای یک قوم بوده و امیدواریم بتوانم سفیر خوبی برای فرهنگ و هنر کردستان باشم.

وی ابراز امیدواری کرد که زمینه‌های لازم از سوی مسئولان تصمیم‌گیر حوزه فرهنگی کشور برای اجرای کنسرت‌های پاپ کردی در تالارهای بزرگ کشور از جمله برج میلاد فراهم شده و خوانندگان پاپ کردستانی نیز همچون دیگر خوانندگان کشور از این امکان برخوردار شوند.

این خواننده جوان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: برخی افراد به عنوان مدیر برنامه در پایتخت امور خوانندگان جوان شهرستانی را بر عهده می‌گیرند اما این افراد به فکر منافع مادی خویش بوده و سودجویی را در اولویت کاری خویش قرار می‌دهند و همین امر به عنوان یکی از معضلات حوزه موسیقی تبدیل شده و به جرأت می‌توان گفت در بسیاری مواقع خوانندگان و فعالان حوزه موسیقی شهرستانی را چندین سال به عقب رانده است.

پیشوا خاطرنشان کرد: امیدوارم این معضل توسط تصمیم‌گیران حوزه موسیقی کشور به خوبی رصد شده و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: هم‌اکنون علاوه بر خوانندگی و نوازندگی مدیریت برنامه‌های خود را نیز برعهده دارم و با همکاری اعضای خلاق، فعال و توانمند گروه باران برای شاد کردن هموطنان و معرفی فرهنگ و هنر کردستان تلاش می‌کنیم و امیدواریم که در نقاط مختلف کشور زمینه برپایی کنسرت پاپ کردی فراهم شده و بتوانیم در این وادی خدمتگزاری نماییم.

انتهای پیام/79006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول