اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خواستار شد

ضرورت مرمت و بازسازی عمارت تاریخی امیریه بوشهر

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: عمارت امیریه نیز در چند طرف آن شکاف‌هایی ایجاد شده و با توجه به باستانی بودن این بنا باید در مرمت و بازسازی آن اقدام عملی صورت بگیرد.

ضرورت مرمت و بازسازی عمارت تاریخی امیریه بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله اسدی در حاشیه جلسه امروز صبح شورای شهر بوشهر به ضرورت پرداختن به وضعیت معیشت کارکنان شهرداری در آستانه سال نو اشاره کرد و اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته باید برای کارکنان پرتلاش شهرداری سبد خواروبار در نظر گرفته شود و مایحتاج ضروری آنها تامین شود.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان پرتلاش شهرداری در آستانه سال نو، باید خواروبار مورد نیاز آنها تامین شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر ادامه داد: عمارت امیریه نیز در چند طرف آن شکاف‌هایی ایجاد شده و با توجه به باستانی بودن این بنا باید در مرمت و بازسازی آن اقدام عملی صورت بگیرد و حتی در صورت پیدا شدن جای مناسب برای شورا می‌توان از این عمارت به عنوان یک نمایشگاه سمبلیک نیز استفاده کرد.

اسدی در ادامه به عدم روشنایی کافی در بزرگراه امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که به دلیل تاریک بودن این مسیر برای شهروندان به وجود آمده است، ماموران اداره برق باید در جهت روشنایی این مسیر اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم گونه‌های درختی بومی در پارک‌های بوشهر، شهرداری می‌‍‌‌تواند با ایجاد یک پارک باغ در فضاهای باقی مانده از باغ بهزاد به کاشت گونه‌های درختی بومی شهر بوشهر در این پارک اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران استان بوشهر در پایان با اظهار تشکر از استاندار بوشهر برای برگزاری نشست با شورا تصریح کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر شورا و شهرداری شاهد برطرف شدن مشکلات شهروندان در تمام عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/66006/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول