اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پیام وحدت خراسان رضوی:

داوری از دلایل اصلی شکست ما در 2 بازی گذشته بود

سرمربی پیام وحدت خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل اصلی شکست در دو بازی گذشته را می‌توان داوری نامید؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های فنی سعی بر ایجاد فضای برد به نفع پیام وحدت داریم.

داوری از دلایل اصلی شکست ما در 2 بازی گذشته بود

هاشم رهباردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با شکست‌های تیمش اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی شکست در دو بازی گذشته را می‌توان داوری نامید؛ ما نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های فنی سعی بر ایجاد فضای برد به نفع پیام وحدت داریم.

وی در رابطه با بازی‌ها در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم بازی‎ها سخت‎تر شده است، نیمی از تیم‎ها برای جلوگیری از سقوط می‎جنگند و نیمی هم برای صعود، اکثر تیم‏‌ها خود را تقویت کردند؛ شرایط سخت‎تر شده است اما ما بازی و کسب سه امتیاز را مدنظر قرار داده‌ایم.

سرمربی تیم پیام وحدت خراسان رضوی از شرایط تیم و میزان توقعات گفت و افزود: توقعات بسیار بالا رفته است در حالی که ما امسال با هدف تثبیت تیم در لیگ مسابقات را شروع کردیم، این مسئله فشار روانی زیادی روی تیم آورده و بقیه تیم‎ها روی ما تمرکز کرده‌‏اند.

وی در پایان گفت: در دو بازی آینده به روزهای خوبمان بر‎می‎گردیم با یک پیروزی به شرایط عادی باز خواهیم گشت و در انتهای لیگ هیچ تیمی را بالاتر از ما نخواهید دید که کمتر از پیام هزینه کرده باشد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول