اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق بوشهر عنوان کرد

پیگیری مسئولان در جهت افزایش بودجه استان بوشهر

نخستین شهردار بوشهر بعد از انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه بوشهر سهم قابل توجهی از بودجه کشور را تامین می‌کنند مسئولان استان باید در افزایش بودجه این استان بکوشند.

پیگیری مسئولان در جهت افزایش بودجه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا محمدعلیپور صبح امروز در حاشیه جلسه شورای بوشهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امکانات موجود در شهر حاصل تلاش گذشتگان است، اظهار داشت: نتایج حاصل از فعالیت‌های امروزه ما برای آیندگان است، بنابراین باید با نهایت دقت و پشتکار به خدمت‌رسانی به مردم بپردازیم.

شهردار سابق بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه 70 درصد درآمد کشور از طریق استان بوشهر تامین می‌شود، بیان داشت: استاندار، امام جمعه و سایر نهادهای مربوطه باید با تلاش و پیگیری خود میزان بودجه اختصاص یافته به بوشهر را در راستای خدمت مطلوب به شهروندان افزایش دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه ضریب جمعیتی شهر بوشهر به کل کشور درصد بسیار اندکی است، خاطرنشان کرد: در هنگام تقسیم بودجه استان‌ها با توجه به جمعیت کم شهر بوشهر، بودجه لازم در اختیار شهر بوشهر قرار نمی‌گیرد.

شهردار سابق بوشهر در پایان اظهار داشت: قسمتی از مالیات بر ارزش افزوده نیز به عنوان حساب متمرکز در وزارت کشور جمع  و سپس در بین شهرداری‌های کشور توزیع می‌شود که متاسفانه سهم شهرداری بوشهر به عنوان مرکز یک استان از اعتبار مذکور سهم ناچیزی است و باید در افزایش بودجه این شهر تلاش و پیگیری بیشتری انجام بگیرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول