اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

فعالیت 200 دستگاه خودروی امدادی در غرب مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران از فعالیت 200 دستگاه خودروی امدادی در مناطق بحران‌زده غرب مازندران خبر داد.

فعالیت 200 دستگاه خودروی امدادی در غرب مازندران

 علی نبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره آخرین اقدامات انجام شده در مناطق بحران‌زده از سرما در غرب مازندران اظهار داشت: تاکنون 200 خودروی امدادی و سنگین برای خروج غرب مازندران از بحران برف به کارگیری شدند.

وی با اشاره به اینکه ابعاد بحران در منطقه بسیار زیاد است، تصریح کرد: استان مازندران با تمام قوا برای حل مشکلات تلاش می‌کند اما به دلیل اینکه این میزان بارش برف در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است، مسئولان استانی درخواست کمک از سایر استان‌ها کردند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه نیروهای امدادی در پنج شبانه روز گذشته بدون کوچک‌ترین استراحت در حال امداد رسانی هستند، تاکید کرد: میزان بارش برف در بعضی از نقاط غرب مازندران 1.5 تا 1.80 متر گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای امدادی در حال حاضر مشغول بازگشایی محورهای مواصلاتی تنکابن و رامسر هستند، گفت: حجم کار بسیار سنگین است.

نبیان از حضور گسترده نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و راهداری در مناطق بحران‌زده خبر داد و افزود: سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز به صورت شبانه‌روزی در منطقه حضور دارد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول