اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس:

توهین به خانواده رسانه کانال‌های نقد مشفقانه را مسدود می‌کند/ روحانی جبران کند

صالح اسکندری گفت: برچسب زدن به منتقدان دولت تحت عناوینی نظیر افراطی یا کم سواد کانال‌های نقد مشفقانه و خیرخواهانه را مسدود می‌کند.

توهین به خانواده رسانه کانال‌های نقد مشفقانه را مسدود می‌کند/ روحانی جبران کند

صالح اسکندری رئیس مرکز اقشار رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران، ضمن تبریک ایام با سعادت دهه فجر با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در جمع دانشگاهیان که منتقدان توافقنامه ژنو را عده‌ای کم‌سواد خطاب کرده بود، گفت: اتیکت‌ زدن به منتقدین توافقنامه ژنو بی‌مهری و توهین به بخشی از خانواده بزرگ رسانه در کشور است که طی چند ماه اخیر دیدگاه‌های کارشناسی خود را در خصوص این توافقنامه بیان کرده‌اند تا سیاستگذاری‌ها به سنگ محک این نقدها صیقل داده شود و بهترین تصمیم مبتنی بر منافع ملی اخذ شود.

وی با دعوت از رییس جمهور به خویشتن‌داری تاکید کرد: یکی از لوازم مدیریت کشور سعه صدر و تحمل دیدگاه‌های مختلف است. اسکندری گفت: رئیس جمهور یک چهره اخلاقی است و بارها تاکید کرده از نقد دولت استقبال می‌کند لذا توهین به منتقدان رسانه‌ای دولت در شان دکتر روحانی نیست و ایشان بهتر است جبران کند.

رییس سازمان بسیج رسانه تهران بزرگ همچنین از رسانه ها و به خصوص رسانه ملی خواست مرزهای انصاف در نقد دولت یازدهم را رعایت کنند و با رعایت جمیع جوانب و ملاحظات حاکم بر منافع و امنیت ملی دولت یازدهم را در انجام ماموریت‌هایش همراهی کنند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به شعار سازمان بسیج رسانه برای سال 1393 تحت عنوان " مشارکت اجتماعی و رسانه‌های مردمی" به برخی برنامه‌های این سازمان در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگ‌سازی و اقدام اشاره کرد و تاکید کرد سال 1393 سال پر کاری برای فعالان رسانه‌ای بسیجی است.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن گفت: خانوده بزرگ رسانه در سرتاسر کشور ضمن حضور در این راهپیمایی دوشادوش مردم آماده است تا صحنه های این حماسه باشکوه در سی و پنجمین بهار انقلاب را به تصویر بکشد تا جهانیان یک بار دیگر خیره و مبهوت غیرت و بصیرت ایرانیان گردند.

انتهای پیام/2462/ج40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول