اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد خوزستان:

سرمنشا استقلال و آزادی ایران، انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، استقلال و آزادی به وجود آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را در دنیا بی‌نظیر دانست.

سرمنشا استقلال و آزادی ایران، انقلاب اسلامی است

مسعود حمیدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: استقلال و آزادی به وجود آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بی‌نظیر است.

وی گفت: مهم‌ترین دستاوردی که انقلاب اسلامی برای کشور ایران داشت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که آن را در سال 1357 به دست آوردیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: رسیدن به این آزادی و استقرار جمهوری اسلامی چیز کمی نیست که باید روی این موضوع بیش از این کار کنیم.

وی تصریح کرد: با آزادی که در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده می‌توانیم راحت حرف‌هایمان را بزنیم و مطالبمان را بنویسیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آزادی ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی چیز ارزشمندی است که پرداختن به آن نیاز به زمان خیلی زیادی دارد و در این وقت کم نمی‌توان به آن پرداخت.

حمیدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: این استقلال و این جمهوریتی که در کشور ایران بعد از پیروزی انقلاب در سال 1357 به دست آمد و هم اکنون نیز وجود دارد قطعا در دنیای امروزی نظیری ندارد.

وی اضافه کرد: ما اگر فقط به همین دست‌آورد‌ها که استقلال، آزادی و استقرار جمهوری اسلامی است بپردازیم خیلی چیزهای دیگر را نیز به دست می‌آوریم.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول