اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

امام خمینی (ره) تحولی الهی در جهان ایجاد کردند

امام جمعه دماوند گفت: امام خمینی (ره) تحولی الهی در جهان ایجاد کردند که تا امروز اثرات آن دیده می‏‌شود.

امام خمینی (ره) تحولی الهی در جهان ایجاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امشب در برنامه «10 شب، 10 سخنرانی» در مسجد جامع دماوند بیان کرد: امام عزیز تابلویی را به مردم نشان داده بودند که تابلوی اسلام ناب محمدی (ص) بود و مردم آن را دیدند و برای تحققش به پا خواستند و حرکت کردند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نوع انقلاب و هدف از انقلاب در ایران از ابتدا مشخص بود، افزود: تفاوت اساسی انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان در این بود که کشورهای دیگر مانند مصر، اول انقلاب کردند بعد به این فکر افتادند که چه می‌خواهند و به همین دلیل دچار تشتت شدند.

علاءالدینی اضافه کرد: اما مردم ایران حین پیروزی همان چیزی را گفتند که امروز بعد از 34 سال می‌گویند و شعارهای مردم عوض نشده و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» هم‏چنان در صدر است.

وی تصریح کرد: مردم به پای این شعار ایستادند و جان، مال، جوان و خون دادند و خواهند ایستاد.

امام جمعه دماوند افزود: کسانی که بخواهند این حقیقت را انکار کنند یا با ارزش‌‏های اسلامی برخوردی سست داشته باشند یا مقابل دشمن به وادادگی مبتلا شوند، از قطار پیشرفت انقلاب پیاده می‌شوند و در ایستگاه جا می‌مانند.

علاءالدینی ادامه داد: شاهد بودیم که در این ایستگاه‌ها، عده‌ای که نتوانستند با مردم و ارزش‏‌های اسلامی که خاص مردم است همراهی کنند و مجبور شدند یا مانند دولت موقت خودشان استعفا دهند یا مانند دولت بنی‌صدر با مشت گره‌کرده مردم روبه‌‏رو ‌شدند یا اینکه با عدم اقبال در آینده مواجه شوند.

امام جمعه دماوند با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(ره) در ایجاد اعتماد برای ایستادگی مقابل دشمنان قسم‏‌خورده اسلام افزود: تحولی که امام خمینی (ره) در جامعه ایجاد کردند باعث شد تا نگاه مردم تغییر کند و نگاه مادی‏‌گرایانه تبدیل به یک نگاه خدایی شود.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول