اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

بخش کشاورزی خیلی وابسته به دولت نیست

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه بخش کشاورزی وابسته به دولت نیست، گفت: این بخش خیلی نیاز مستقیم به دولت هم ندارد؛ بلکه با کمترین حمایت‌ها می‌توان این بخش توسعه را متحول‌تر کرد.

بخش کشاورزی خیلی وابسته به دولت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور، آبیاری و صنایع وابسته بخشی از مشکلات گذشته در حوزه کشاورزی را مربوط به سوء مدیریت‌ها و نحوه سیاست گذاری‌ها دانست.

وی ادامه داد: این چند سال باعث شد بخش کشاورزی آسیب ببیند و متأسفانه ما وابسته به خارج از کشور شدیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر کمی به این بخش توجه می‌شد این اتفاقات نمی‌افتاد، در عین حال که تولید کنندگان مشکلات را دیدند و تاکنون هم تحمل کردند و بعد از این هم ممکن است مشکلات وجود داشته باشد، قطعاً ما تلاش خواهیم کرد مشکلاتی که مربوط به استان است را سریع‌تر حل کنیم .

پرویزی با اشاره به اینکه می‌بایست در این حوزه به گونه‌ای عمل کنیم که به تولید کنندگان ضرری وارد نشود، تصریح کرد: باید مدیران حوزه‌های مختلف تلاش کنند تا با مردم صادقانه در ارتباط باشند ، به خصوص بانک‌ها که البته با توجه به اینکه مشکل دارند و منابع آن‌ها محدود است ، لیکن اگر کمی انگیزه داشته باشند می‌توانند مشکلات را مرتفع کنند.

وی از خراسان شمالی به عنوان یک استان در حال توسعه یاد کرد و متذکر شد: البته مشکلات، کمبودها و نارسایی‌هایی برای پیشرفت وجود دارد که با تعامل دستگاه‌ها مشکلات را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام/63002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول