اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نامزد انتخابات پیشین ریاست جمهوری مصر:

قطر و ترکیه سیاست‌های ضد عربی اجرا می‌کنند/قطر مزدور آمریکاست

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر، قطر را مزدور آمریکا خواند و تاکید کرد که دوحه و آنکارا سیاست‌های ضد عربی اجرا می‌کنند.

قطر و ترکیه سیاست‌های ضد عربی اجرا می‌کنند/قطر مزدور آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل پایگاه خبری «الیوم السابع» مصر، سرلشکر «حسام خیر الله» نامزد انتخابات سابق گذشته ریاست جمهوری مصر طی سخنانی در نمایشگاه کتاب به مناسبت انتشار کتاب جدیدش تحت عنوان «الطریق الی المستقبل: راه به سوی آینده»، قطر را مزدو آمریکا خواند و افزود: هنگامی که شبکه قطری الجزیره به عنوان حامی اصلی جماعت «اخوان المسلمین» تاسیس شد، یکی از اعضای هیئت امنای آن اسرائیلی بود.

وی رویکرد اصلی قطر و ترکیه را اجرای سیاست‌های ضد کشورهای عربی برشمرد و تشویق ساخت «سد اتیوپی» توسط «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه را دلیل این ادعایش دانست ویادآور شد که انگیزه اینگونه مواضع آنکارا دشمنی با مصر است.

خیر الله با بیان اینکه مصر سرانجام از بحران بیرون خواهد رفت،‌ گفت: مهم‌ترین امر در دوره آینده برگزاری انتخابات پارلمان است تا قانون اساسی را به مرحله اجرا در بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول