اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت گاز استان سمنان اعلام آمادگی کرد

ارائه رایگان خدمات آموزش کاهش مصرف گاز طبیعی در سمنان

شرکت گاز استان سمنان، آمادگی خود را ارائه رایگان هرگونه مساعدت آموزشی به دستگاه‏های اجرایی و کارکنان آنها در زمینه کاهش مصرف گاز طبیعی اعلام کرد.

ارائه رایگان خدمات آموزش کاهش مصرف گاز طبیعی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، با توجه به اینکه بخش عمده‏ای از مصرف گاز در کشور متعلق به وزارت‏خانه‏ها، سازمان‏ها، ادارات و نهادهای دولتی است، رعایت اصول صرفه‏جویی در بخش‏های مذکور تا حد زیادی به کاهش مصرف گاز در کشور منجر خواهد شد.

بنابراین، مطابق بخشنامه ارسالی از سوی معاون اول رئیس جمهور به تمام دستگاه‏ها و وزارت‏خانه‏های دولتی به منظور صرفه‏جویی در مصرف گاز طبیعی انتظار می‏رود که سازمان‏های مذکور با رعایت اصول صرفه‏جویی، شرکت ملی گاز ایران را در خدمات‏رسانی مستمر به سایر هم‏وطنان گرامی یاری رسانند.

مطابق این بخشنامه، وزارت‏خانه‏ها، سازمان‏ها، ادارات و نهادهای دولتی با رعایت دمای 18 تا 21 درجه در فضاهای داخلی و بسته و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار و خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان‏هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند، باید در راستای اجرای این برنامه گام بردارند.

انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه می‏تواند تا حد زیادی در مصرف گاز صرفه‏جویی کند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول