اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر32/رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

امنیت و سلامت ارمغان انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین امنیت را ارمغان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: امنیت و سلامت دو بال کنار هم هستند.

امنیت و سلامت ارمغان انقلاب اسلامی است

علی‌اکبر زینالو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین امنیت را ارمغان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد: امنیت و سلامت دو بال کنار هم هستند و به همین دلیل سعی کرده‌ایم امنیت در کنار سلامت و برعکس اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین بیان کرد: در این راستا ضمن کار کردن در زیرساخت‌ها و اساسی‌تر کردن برنامه‌ها، دولت روی نیازهای امروز و نسل آینده در حوزه‌های مختلف سلامت؛ اعم از سلامت جسمی، روحی، روانی، معنوی و اجتماعی فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید خود را وامدار انقلاب بدانند، ادامه داد: اگر شهدا جان خود را فدای کشور نمی‌کردند امروز اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی منطقه به وقوع می‌پیوندد، چه بسا در ایران هم می‌افتاد و نبود چنین اتفاقات و حوادثی در ایران نشانگر امنیت جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور در جامعه بین‌المللی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: با همت و تلاش جوانان و با وجود همه دشمنی‌های آشکار و پنهان امروزه ایران اسلامی به جایی رسیده است که سیاست‌مداران اعلام می‌کنند بدون وجود ایران حل مسئله سوریه امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: 35 سال پیش انقلاب ایران پس از سال‌ها مدیریت و اندیشه بلند امام خمینی (ره) مسیر خود را به سلامت طی کرد و نتایج مثبتی برای کشور و جهان در بر داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در مسیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: واقعیت این است که شوک و تاثیر یکباره فرهنگی را خود امام خمینی به جهان عرضه کرد و عامل تزریق حکمت اسلامی به تفکر و اندیشه جهانیان و بیدارسازی جامعه جهانی شد.

زینالو عنوان کرد: امام اثرات این شوک را که همانا فرهنگ قرآنی، الهی و اسلامی بود به دنیا نشان داد و استکبار جهانی را وادار به مبارزه کرد؛ به طوری که پس از آن دشمنان در راستای همین مبارزات خود، جنگ‌های داخلی، جنگ تحمیلی و پس از آن جنگ نرم را برای مقابله با یک تفکر الهی در کشور به راه انداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: این مبارزات امروز نیز به اشکال گوناگون برای براندازی حکومت الهی ادامه دارد؛ چراکه دشمنان دریافته‌اند ریشه این تفکر بلند است و به قرآن و خداوند برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه تفاوت انقلاب ایران با دگرگونی‌های دیگر سراسر دنیا در سه رکن اساسی است، خاطرنشان کرد: این سه رکن شامل اندیشه بلند و مدیریت خاص بنیانگذار کبیر انقلاب، پیشتازی روحانیت که متصل به دین خدا بودند و اتحاد، یکپارچگی و ولایتمداری مردم بود که توانست با کمترین هزینه انقلاب را در مسیر خود هدایت کند و آن را به سلامت عبور دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین بیان کرد: امروز هم که ایران در اوج قوت حکومتی در دنیا قرار گرفته، با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و ایفای نقش روحانیت در تربیت انسان‌هایی که در این مسیر حرکت می‌کنند، این سه رکن سبب شده است تا دشمنان این گونه با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

انتهای پیام/77011/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول