اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دولت مقابل صف‌های طولانی سبد کالا تدبیر کند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: صف‌های طولانی در توزیع و دریافت سبد کالا، نقطه ضعف نشان دادن به دشمنان نظام اسلامی است.

دولت مقابل صف‌های طولانی سبد کالا تدبیر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در گردهمایی بصیرتی واحد مقاومت پوینده معلم بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود، به تبلیغات بیگانگان از روش توزیع سبد کالا در ایران و صف‌های طولانی ایجاد شده برای دریافت این سبد کالا اشاره کرد.

وی بیان کرد: این روش، نقطه ضعف نشان دادن به دشمنان است و آنها نیز به راحتی بهره‏برداری خود را می‌کنند و ما هم‏چنان غافل هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم مراقبت از طاغوت‌های بیرونی گفت: نوجوان باید مراقب ابزار طاغوت باشند و بدانند امروز جهاد آنها درس خواندن است؛ چرا که جهل بزرگ‏ترین طاغوت است و دشمن این را می‌خواهد.

مطهری افزود: ماهواره و موبایل، امروز ابزار طاغوت برای جلب سرباز برای سپاهش است و باید مراقب باشیم ناخواسته عضو سپاه طاغوت نباشیم.

وی گفت: 12 تا  22 بهمن ماه هر سال را دهه فجر نام‏گذاری کرده‌اند؛ چرا که در این مدت، انقلاب اسلامی ایران بر دشمنانش پیروز شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به دو کانون قدرت در جهان از پیدایش آدم تا آخرالزمان گفت: از ابتدای خلقت آدم، دو کانون قدرت شکل گرفت؛ یکی نور و دیگری ظلمت که این دو تا پایان دنیا با یکدیگر رقابت دارند.

مطهری افزود: خداوند در قرآن و در سوره بقره و آیات مشهور به آیه‌الکرسی به این دو قدرت اشاره می‌کند که یکی نور و دیگری ظلمات است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که ظلمات طاغوت را از بین برد و ما را از ظلمات به سمت نور رحمت الهی هدایت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه خداوند پیامبران و امامان و اولیا را برای هدایت بشر فرستاده است، اظهار کرد: این فرستادگان، پیامبران برون هستند و عقل، پیامبر درون که خداوند این دو را برای هدایت به سمت نور و نرفتن به ظلمات برای ما قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: سرمنشأ طاغوت، شیطان است و تمام طاغوت‌های جهان از ابتدا تا انتها، سربازان و انصار شیطان هستند.

مطهری با اشاره به آیه 54 سوره مائده گفت: خداوند در این آیه به مؤمنان تأکید می‌کند که از دین خود حفاظت کنید.

وی افزود: امروز دین خدا از ایران طلوع کرده است و ایرانیان علم‏دار پیامبر و قرآن و اسلام در جهان هستند و اهداف پیامبر اسلام را تحقق بخشیده‏اند.

انتهای پیام/74006/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول