اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ناشنوایان، بیماریهای خاص و پیوند اعضاء:

موفقیت‌های ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص دیده شود

رئیس فدراسیون ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا گفت: موفقیت‌های ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص دیده شود.

موفقیت‌های ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کرم الله علیمرادی شامگاه امروز در اولین مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان و بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان البرز اظهار کرد: این ورزشکاران نیز در رشته‌های مختلف ورزشی صاحب مقام شده‌اند که نباید تلاش آنان را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: استعدادهای این ورزشکاران نباید نادیده گرفته شود چرا که آنان با توجه به شرایط جسمی که دارند نیازمند حمایت از سوی مسئولان هستند تا بتوانند بیش از پیش در عرصه‌های مختلف ورزشی موفق باشند.

این مسئول با بیان این که ارائه اعتبارات لازم برای برگزاری اردوهای ورزشی یکی از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

علیمرادی با تأکید بر این که ورزشکاران ناشنوا و بیماری‌های خاص موفقیت‌های چشمگیری را در رقابت‌های المپیک و جهانی کسب کرده‌اند افزود: متأسفانه موفقیت‌های این ورزشکاران در این عرصه نیز آن طور که باید دیده نشد و این می‌تواند تأثیرات بسیار منفی را در روحیه ورزشکاران داشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که این ورزشکاران در رقابت‌های المپیک جهانی ناشنوایان در مرداد ماه امسال با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و 21 برنز جایگاه هشتم را به خود اختصاص دادند بیان داشت: این ورزشکاران دارای استعدادهای فراوانی هستند که در صورت کمی توجه به آنان می‌توانیم شاهد موفقیت‌های بیشتری از آنان باشیم.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول