اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

طباطبایی در مناظره با محمدخانی:

سبد کالا متناسب با کرامت انسانی نیست/ اصلاح‌طلبان اجازه ورود جوانان به عرصه قدرت را نمی‌دهند

مشاور مدیرمسئول روزنامه شرق گفت: سبد کالا را روش مناسبی نیست چرا که با کرامت انسانی ناسازگار است.

سبد کالا متناسب با کرامت انسانی نیست/ اصلاح‌طلبان اجازه ورود جوانان به عرصه قدرت را نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین طباطبایی فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب عصر امروز (سه‌شنبه) در مناظره با عبدالمطهر محمدخانی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا که به همت شاخه دانشجویی حزب اسلامی کار در محل این حزب برگزار شده بود، اظهار داشت: کمتراز 20 روز است که فضا برای فعالیت راحت تر مهیا شده است و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی در ادامه سخنان خود به دیدارش با مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی اشاره کرد و گفت: مؤتلفه برای خود حزب با سابقه‌ای است و مرحوم عسگراولادی که از عاقلان جناح اصولگرا است در این دیدار آیاتی از قرآن تلاوت کرد که معنایش شاد بودن و مسرور بودن افراد از نشست و جلسات جمعی بود.

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب ادامه داد: در مجله 42 که از سوی حزب مؤتلفه اسلامی منتشر می‌شود آقای قاضی‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفته‌اند که ما مردم را منشأ قدرت، مقبولیت و مشروعیت نظام نمی‌دانیم که این اظهارات جز بسیج کردن مردم علیه خود دستاورد دیگری ندارد.

وی ادامه داد: مردم امروز در قید و بند اصولگرا و اصلاح‌طلبی نیستند اما روی صحبت آقای قاضی‌زاده با بخشی از مردم است که اصولگرا هستند بنابراین برخی اظهارات بی‌عقلی است و فرقی نمی‌کند که یک اصولگرا و یا اصلاح‌طلب بیان کرده باشد.

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب با بیان اینکه مردم ایران بسیار نجیب و شریف هستند، گفت: بنده سبد کالا را روش مناسبی نمی‌دانم چرا که روش برخورد با کرامت انسانی این نیست اما آقایان نیز در دولت خودشان گونی سیب‌زمینی به مردم می‌دادند و اختلاف 3 هزار میلیاردی و یکشنبه سیاه را رقم زدند اما مردم باز هم امیدوار بودند و به پای صندوق‌های رأی آمدند.

وی با تأکید براینکه اگر روحانی کار اشتباهی می‌کند حتماً باید او را نقد کنیم، اظهار کرد: اگر ما این نقدها را دو سال پیش داشتیم انتقادات را علیه تمام مقدسات قلمداد می‌کردند و با ما برخورد می‌شد.

این فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب معتقد است که نباید با اعتقادات مردم شوخی کرد چرا که هر کسی که چنین عملی را صورت دهد نتیجه‌اش را خواهد دید.

طباطبایی ادامه داد:‌ در دولت احمدی‌نژاد برخی جوانان وارد عرصه قدرت شدند که پیش از این همیشه ورود الممنوع بود بنابراین نقد جدی به جناح اصلاح طلب وارد است که اجازه  نمی‌دهد جوانان اصلاح طلب آنچنانکه باید و شاید فعالیت کنند و خود را نشان دهند.

این فعال رسانه‌ای اصلاح طلب خاطرنشان کرد: بزرگان هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا نفرت،‌دشمنی،اختلاف و ذهنیت‌های منفی که از 35 سال پیش وجود داشته را تا به امروز حمل کرده و همراه خود کشانده‌اند. اما ما جوانان حامل این سوءظن‌ها نیستیم.

وی تاکید کرد:‌ مردم از یکسری دعواها خسته شدند، امروز مردم برای گرفتن مقداری اقلام ناچیز یا همان سبد کالا صف کشیدند بنابراین مردم دنبال آسایش و رفاه هستند.

طباطبایی در مورد پرونده کرسنت که عبدالمطهر محمدخانی به آن اشاره داشت،‌گفت: معتقدم که اگر در آن زمان در خصوص پرونده کرسنت اتفاقی افتاده بود، آقای زنگنه نمی‌بایست در راس وزارت نفت قرار می‌گرفت و باید اوضاع را سرو سامان می‌داد و این در حالی است که قضیه کرسنت آن گونه نیست که اصولگرایان به آن می‌پردازند.

وی ادامه داد: اگر در قضیه کرسنت وزیر نفت مقصر بود،مقام معظم رهبری قطعا اجازه نمی‌دادند یک خائن به راس وزارت نفت برگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول