اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح گلستان مطرح کرد

فعالیت 60 هیئت قرآنی کانون بسیج پیشکسوتان در گلستان

مسئول بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح گلستان از فعالیت 60 هیئت قرآنی کانون بسیج پیشکسوتان در سطح استان خبر داد.

فعالیت 60 هیئت قرآنی کانون بسیج پیشکسوتان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یحیی خوش‎طینت عصر امروز در همایش تشکل‎های قرآنی بانوان بازنشسته نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان اظهار داشت: هر هیئت قرآنی کانون بسیج پیشکسوتان گلستان متشکل از 20 نفر است که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‎کنند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد باید در همه عرصه‎ها حضور موثر و فعال داشته باشند، تصریح کرد: بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح با رویکرد وحدت و هم‎افزایی شکل گرفته است و این همبستگی در راستای ارتقاء زندگی، حفظ و صیانت از نظام اسلامی است.

خوش‎طینت با بیان اینکه فعالیت سازمان بسیج پیشکسوتان نیروهای مسلح گلستان بر مبنای فرهنگی است، خاطرنشان کرد: فعالیت‎های قرآنی بیشترین عملکرد این تشکیلات است و این نهاد در زمینه خدمات و اقدامات بشردوستانه نیز پیشگام است.

روحیه قرآنی باید در جامعه فراگیر شود

مسئول تشکلات قرآنی بانوان بازنشسته نیروهای مسلح استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از مهمترین وظایفی است که باید در برابر جنگ نرم دشمن توسعه پیدا کند.

حسین حاجیلری در خصوص اهداف برگزاری همایش تشکل‎های قرآنی بانوان بازنشسته نیروهای مسلح استان اظهار داشت: روحیه قرآنی باید در جامعه فراگیر شود که این مهم را از خانواده‎های نیروهای مسلح آغاز کرده‎ایم تا در جامعه تعمیم پیدا کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ قرآن و تربیت حافظان قرآنی گفت: مطالبه رهبری باید برآورده شود که راه‎اندازی این تشکل قرآنی برای دستیابی به خواسته مقام معظم رهبری است.

همایش تشکل‎های قرآنی بانوان بازنشسته نیروهای مسلح استان گلستان با حضور کانون‎های بازنشستگان آجا، ناجا و ودجا استان گلستان در سالن پذیرایی کیمیای ارتش گلستان در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول