اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

فولاد خوزستان تیم همیشگی نبود/ هواداران تراکتور با این تیم زندگی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز شاهد بازی ضعیفی از تیم خود بوده و نتوانستیم انسجام همیشگی خود را داشته باشیم.

فولاد خوزستان تیم همیشگی نبود/ هواداران تراکتور با این تیم زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فرکی عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل  تراکتورسازی تبریز در جام حذفی اظهار کرد: من این پیروزی را به تیم تراکتورسازی و هواداران آن تبریک می‌گویم، هر چند به نظر من صحنه گل تراکتورسازی آفساید به نظر می‌رسید.

وی ادامه داد: تیم فولاد خوزستان در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان من در بازی برابر تراکتورسازی سنگین بودند، اما  با وجود بازی ضعیف می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: برای ما پرونده جام حذفی بسته شده و برای پیروزی در نخستین بازی در لیگ  برتر از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد و باید بیفزایم در بازی برابر تراکتورسازی بهترین بازیکن تیم من سوشا مکانی بوده و امروز  پنج، شش بازیکن خود را باید تعویض می‌کردم تا روند بازی تیمم عوض شود.

فرکی تأکید کرد: ما تمام جوانب این بازی را بررسی کرده بودیم، اما تلاش بازیکنان من کمتر از تیم میزبان بوده و از ادامه  این مسابقات بازماندیم.

وی به صورت غیرمستقیم از کی‌روش گلایه کرد و ابراز داشت: سرمربی تیم ملی ایران یک مربی حرفه‌ای است و وی می‌توانست بعد از بازی تراکتورسازی با فولاد خوزستان از دعوت علی کریمی به تیم ملی خبر دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در همین مورد افزود: بدون شک بهترین بازیکن زمین امروز علی کریمی بود که با صحبت‌های کی روش انگیزه رفته بود و گلایه‌ای هم از کی روش ندارم ولی کاش این اتفاق قبل از بازی ما نمی‌افتاد.

بازیکن دهه شصت تیم ملی ایران گفت: تراکتورسازی هوادارانی دارد که به این تیم عشق ورزیده و با این تیم زندگی می‌کنند و من امیدوارم تیم تراکتورسازی  در مسابقات آتی  خود موفق باشد.

به گزارش فارس؛ تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان به دیدار فینال  جام حذفی کشور راه یافت.

انتهای پیام/60001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول