اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برنامه‌های دهه فجر گیلان با نشاط برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با شادی و نشاط در گیلان برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر گیلان با نشاط برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان با تبریک سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نورافشانی شب 22 بهمن نمادی از غلبه نور بر ظلمت است.

وی جشن دهه فجر را موجب سرور دلسوختگان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نورافشانی شب 22 بهمن گل‌افشانی قدوم افرادی است که در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند.

اشجری، نورافشانی شب 22 بهمن با شعار «الله‌اکبر» را روایت دلپذیری از پیروزی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی و علمی دانست.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم جشن 35 سالگی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را با سرور و نشاط تازه می‌کنند، تصریح کرد: آسمان گیلان در شب پیروزی انقلاب غرق در نور می‌شود تا شادباش فجرآفرینان به جهانیان باشد.

وی به بارش برف سنگین در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: مدیران، مسئولان و دولتمردان با همت بیشتری تلاش کنند تا شیرینی روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به کام مردم تلخ نشود.

اشجری با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به دلیل بارش شدید برف در گیلان تاکنون برگزار نشده است، بیان کرد: جای اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای مردم خالی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گرامیداشت دهه فجر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آحاد ملت به‌ویژه نسل جوان و مشارکت و همبستگی نیروهای مسلح با مردم را از اهداف نورافشانی در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خواستار دعوت از مداحان، شعرای استان و یگان‌های رزمی برای اجرای برنامه در مراسم نورافشانی جشن انقلاب شد و اظهار کرد: میدان شهدای ذهاب رشت ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد.

*آسمان رشت با پرواز بالن‌ها نورافشانی می‌شود

مسئول روابط عمومی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور از پرواز یک‌هزار و 500 بالن در شب 22 در این شهر خبر داد و بیان کرد: شهر رشت با پرواز بالن‌ها نورافشانی می‌شود.

علیرضا حسنی به اجرای موسیقی توسط گروه موزیک شهرداری رشت در شب 22 بهمن اشاره کرد و گفت: خوانندگان گیلانی در شب 22 بهمن در میدان شهدای رشت برنامه اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول