اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

هنوز بسیاری از راه‌های غرب مازندران مسدود است

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: هنوز بسیاری از راه‌های غرب مازندران مسدود است.

هنوز بسیاری از راه‌های غرب مازندران مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران در نوشهر، گفت: هنوز بسیاری از راه‌های روستایی در غرب مازندران مسدود است.

وی با بیان اینکه حتی برق برخی مناطق نیز همچنان قطع است، افزود: مدیران ارشد استانی نباید منطقه غرب مازندران را ترک کنند و باید تا زمان حل کامل بحران و مشکلات ناشی از آن در این منطقه حضوری فعال در کنار مردم داشته باشند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ابراز کرد: مشکلات ناشی از آسیب‌دیدگی در بخش کشاورزی، تخریب و صدمات جدی وارد به منازل مسکونی، دامداری‌ها و سایر قسمت‌ها به طور جدی رصد و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان کامل نیست، تصریح کرد: وقتی هنوز راه بسیاری از روستاها باز نشد تا مسئولان بتوانند به آن منطقه بروند که چه اتفاقاتی افتاده است پس چگونه می‌توانند آمارها را اعلام کنند.

احمدی لاشکی تأکید کرد: مدیران باید آمارها را صحیح اعلام کنند و از ارائه آمارهای غیر واقعی پرهیز کنند.

وی همچنین از صدا و سیما که کل میزان خسارت برف در غرب مازندران را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرده بود انتقاد کرد و اظهار داشت: بارش برف در غرب مازندران خسارتی بسیار سنگین بر جای گذاشت اما در کمال شگفتی در رسانه ملی آمار غیر واقعی اعلام می‌شود و این جای شگفتی دارد.

احمدی لاشکی اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا هرچه زودتر مسیرهای مسدود شده بازگشایی شوند و مشکلات مردم برطرف شود.

وی عنوان کرد: نظارت بر قیمت کالاها از سوی استانداری به صورت استانی و در شهرستان‌ها از طریق فرمانداری‌ها به طور جدی انجام شود چرا که مردم به اندازه کافی دچار آسیب شدند و دیگر نباید فشار اضافه شدن قیمت‌ها بر مردم سنگینی کند.

انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول