اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

63/بهار92

پروژه پرواربندی گوساله در کامیاران افتتاح شد

دوازدهمین واحد پرواربندی گوساله در روستای سلطان‌سراج کامیاران با حضور جمعی از مسئولان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

پروژه پرواربندی گوساله در کامیاران افتتاح شد

به گزارش خبر گزاری فارس از کامیاران، رئیس جهاد کشاورزی کامیاران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه در خصوص  ظرفیت دامپروری کامیاران اظهار کرد: جمعیت 360 هزار واحد دامی این شهر شامل 150 هزار رأس سبک و 25 هزار رأس دام سنگین است.

تیمور رضایی خاطرنشان کرد: کامیاران در زمینه دامپروری دارای استعدادها و شرایط مناسبی است که امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب تقویت بیش از پیش این مهم شود.

وی در خصوص واحدهای صنعتی فعال در کامیاران نیز اظهار داشت: 8 واحد گاوداری شیری شامل 255 رأس و 11 واحد پرواربندی شامل  550 رأس گوساله در این شهرستان در حال حاضر فعال است و تلاش برای توسعه آن با توجه به ظرفیت‌های موجود در اولویت این اداره قرار گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی کامیاران گفت: طرح پرواربندی 50 رأسی گوساله که دوازدهمین واحد پرواربندی این شهرستان و از محل تسهیلات سال 91 ایجاد شده از دیگر طرح‌های در دست افتتاح در این شهرستان است.

به گفته رضایی، ظرفیت تولید این واحد 350 تن گوشت قرمز در سال با سرمایه‌ای بالغ بر 170 میلیون تومان است.

وی در پایان افزود: این طرح با زیربنای دو هزار مترمربع و ایجاد اشتغال برای سه نفر به صورت مستقیم احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/79018/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول