اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در جلسه ستاد بحران غرب مازندران:

هنوز مشکلات بارش سنگین برف وجود دارد

استاندار مازندران گفت: با وجود اقدامات مختلفی که برای رفع مشکلات انجام شد اما هنوز مشکلات وجود دارد.

هنوز مشکلات بارش سنگین برف وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران بعدازظهر امروز به ریاست استاندار مازندران و با حضور مسئولان غرب استان در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد.

 در این جلسه استاندار مازندران با قدردانی از تلاش‌های مسئولان در راستای رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در غرب مازندران گفت: بارش برف در نیم قرن اخیر در مازندران بی‌سابقه بوده است.

 ربیع فلاح جلودار افزود: هر چه به طرف غرب مازندران پیش می‌رویم ارتفاع برف بیشتر می‌شود به طوری که در برخی مناطق بالای یک 1.5 متر برف باریده است.

 وی بیان داشت: در روزهای اول امکانات عملیات نبود و اکنون باید با تمام وجود برای حل مسائل تا آخر بایستیم.

 استاندار مازندران داشت: با وجود اقدامات مختلفی که برای رفع مشکلات انجام شد اما هنوز مشکلات ناشی از بارش سنگین برف وجود دارد.

 وی با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد برق شهر و روستا تا امشب وصل می‌شود، تصریح کرد: همه شهرهای مازندران به جز یک بخش در تنکابن برق‌دار شدند و بازگشایی راه‌های روستایی غرب مازندران همچنان ادامه دارد.

 فلاح گفت: الان بیشترین تمرکز بر مناطق روستایی است و مشکلات مناطق روستایی باید حل شود.

 وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی که برای کشاورزان به وجود آمد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و سازمان‌های مسئول در حال بررسی میزان خسارت وارده هستند.

 استاندار مازندران به بارش برف سال 86 در مازندران نیز اشاره کرد و گفت: برف در آن سال به میزان یک‌هزار میلیارد تومان خسارت به مازندران وارد آورد اما تاکنون حتی یک ریال هم برای جبران خسارات وارده به مازندران داده نشد.

 وی تاکید کرد: بودجه سال 93 در حال تصویب است بنابراین نمایندگان مازندران باید در این زمینه توجه ویژه‌تری به مازندران داشته باشند.

انتهای پیام/86019/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول