اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن اهر:

4810 واحد مسکونی در روستاهای اهر مقاوم‌سازی شده است

مدیر بنیاد مسکن اهر از مقاوم‌سازی بیش از 4 هزار و 800 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان اهر خبر داد.

4810 واحد مسکونی در روستاهای اهر مقاوم‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد عباسی ظهر امروز در آیین افتتاح 350 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در شهرستان اهر اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی با تلاش‌های انجام شده و فرهنگ‌سازی مناسب در روستاها بالغ بر 4 هزار و 800 واحد مسکونی با هزینه‌ای معادل 4 هزار و 810 میلیارد ریال مقاوم‌سازی شده است.

وی در خصوص واحدهای افتتاحی مقاوم‌سازی شده در ایام‌الله دهه مبارک فجر شهرستان اهر گفت: 350 واحد مقاوم سازی شده که به صورت نمادین در روستای خونیق افتتاح شد این تعداد واحد مسکونی با زیربنای 29 هزار و 750 متر مربع و با صرف اعتباری معادل 73 میلیارد ریال که از این مبلغ 43 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و قریب به 30 میلیارد ریال از محل آورده روستائیان تأمین شده است مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: برای صدور اسناد ملکی برای اماکن مسکونی روستائیان تاکنون بیش از 6200 فقره برای صدور سند تشکیل و تحویل اداره ثبت اسناد شهرستان شده که خوشبختانه با تلاش مضاعف و همکاری تنگاتنگ پرسنل خدوم این اداره از این پروژه تعداد 5239 سند آماده و تحویل روستائیان عزیز شده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بین‌بخشی ادارات و نهادها و مردم و اختصاص به موقع اعتبارات در سال 93 شاهد جذب اعتبارات بیشتر برای مقاوم‌سازی اماکن روستایی باشیم.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول