اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای استان زنجان:

بیش از 6 هزار و 500 دستگاه کنتور آب معیوب تعویض شده است

مدیرعامل آبفای زنجان گفت: در 10 ماهه نخست سال‎جاری بیش از 6 هزار و 500 دستگاه کنتور معیوب تعویض شده است.

بیش از 6 هزار و 500 دستگاه کنتور آب معیوب تعویض شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، مسلم پورنصرت مدیرعامل آبفای زنجان اظهار داشت:  در 10 ماهه نخست سال‎جاری بیش از 68 درصد کنتورهای آب معیوب و خراب طبق برنامه در استان تعویض شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب بدون درآمد در شرکت‌های آب و فاضلاب توجه به امور کنتورهای خراب و تعویض به موقع آنها است و به همین دلیل سعی می‌شود، اینگونه کنتورها در نخستین فرصت جمع‌آوری کنتور سالم جایگزین آن شود.

مدیرعامل آبفای زنجان در ادامه تصریح کرد: تعویض کنتور، کاری مستمر و دائمی است، زیرا عواملی مانند قدمت کنتور، نوع و جنس کنتور، سختی و سبکی آب عبوری از کنتورها و ... تاثیر مستقیم بر عمر مفید کنتورها دارد و در هر دوره از قرائت که توسط تاریخ کنتور انجام می‌شود، تعداد جدیدی از کنتورهای مشترکان به لیست کنتورهای خراب افزوده می‌شود.

این مسئول با اشاره به عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در رابطه با تعویض کنتورهای خراب ادامه داد: با توجه به امکانات مالی شرکت و با برنامه‌ریزی انجام شده در ابتدای سال‎جاری، تعویض 9 هزار و 500 کنتور خراب به عنوان تعهد انجام کار در طول سال در دستور کار قرار گرفت و پس از سپری شدن 10 ماه تعداد 6 هزار و 500 دستگاه کنتور خراب (68 درصد از کل تعهد) در شهرهای مختلف استان تعویض شد.

پورنصرت خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای حلب، چورزق و سلطانیه با کم‌ترین خرابی کنتور و شهرهای زنجان و ابهر به ترتیب بیشترین درصد کنتورهای خراب را در استان دارا هستند.

انتهای پیام/2308/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول