اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت پرداخت نشدن تسهیلات صندوق توسعه ملی

چنگلوایی: اشتغال 3 هزار خوزستانی محقق نشد

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان از محقق نشدن اشتغال 3 هزار خوزستانی خبر داد و گفت: این طرح به خاطر پرداخت نشدن تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط بانک‌های استان انجام نشد.

چنگلوایی: اشتغال 3 هزار خوزستانی محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی در سیزدهمین جلسه کارگروه اشتغال خوزستان که ظهر امروز در دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد اظهار کرد: قرار بود 3 هزار خوزستانی از طریق دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی مشغول به کار شوند که محقق نشد.

وی افزود: بر اساس کارهایی که در سازمان جهادکشاورزی خوزستان صورت گرفت برای دریافت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 536 طرح تعریف شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز تحقق این 536 طرح بیش از 211 میلیارد تومان است که قرار بود از اعتبارات صندوق توسعه ملی و از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده سهم هر بانک از نظر پرداخت تسهیلات مشخص شد و طرح‌ها را به آن‌ها معرفی کردیم.

وی در ادامه به معرفی بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت و گفت: این بانک شامل بانک‌های کشاورزی، صادرات، سپه، توسعه تعاون، رفاه کارگران و پست بانک هستند.

چنگلوایی خاطرنشان کرد: همه طرح‌ها به بانک‌های عامل معرفی شدند ولی متاسفانه تا کنون هیچ کدام از بانک‌ها تسهیلاتی به متقاضیان ارائه ندادند.

به گفته رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان، در صورت پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی از طریق بانک‌های عامل در استان، 3 هزار و 15 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی یادآور شد: مهلت پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی از طریق بانک‌های عامل در استان خوزستان برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی تا پایان سال 1392 است.

چنگلوایی تاکید کرد: در صورتیکه پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی از طریق بانک‌های عامل در استان خوزستان انجام نشود این سهمیه به استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول