اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن ماه و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

ساختمان جدید دانشگاه پیام نور گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

معاون دانشگاه پیام‌نور گچساران گفت: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پنج‌شنبه 17 بهمن ‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان جدید دانشگاه پیام نور گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

شهرام احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد تاریخ معاصر بوده که این انقلاب الهی تغییرات زیادی را در سطح جهان ایجاد کرده است.

وی افزود: گرامی‌داشت و برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر سبب ماندگاری و افزایش آگاهی‌های نسل آینده و دوام انقلاب اسلامی است.

احمدی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور گچساران تصریح کرد: ساختمان جدید پیام نور گچساران پنج‌شنبه 17 بهمن‌ ماه با حضور موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون دانشگاه پیام نور گچساران ابراز کرد: دانشگاه جدید پیام نور گچساران شامل سه مجموعه ساختمان ورزشی، اداری و آموزشی بوده که در این زمینه اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در خصوص ساخت مجموعه‌های دانشگاه پیام نور گچساران به ترتیب اعتباری افزون بر 700 میلیون تومان برای ساخت مجموعه ورزشی، یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان برای ساخت مجموعه آموزشی و 700 میلیون تومان نیز برای ساخت مجموعه اداری هزینه شده است.

احمدی یادآور شد: این مجموعه در زمینی به مساحت پنج‌ هکتار ساخته شده است که 17 بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون دانشگاه پیام نور گچساران با اشاره به جاده دسترسی این دانشگاه گفت: کار زیرسازی این جاده انجام شده است که تکمیل پل آن به همت مسئولان محلی بر می‌گردد.

احمدی خاطرنشان کرد: با افتتاح دانشگاه پیام نور جدید گچساران، کلاس‌ها از 19 بهمن‌ماه آغاز شده و دانشجویان در ساختمان جدید به ادامه تحصیل می‌پردازند.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول